אל תתנו לכספת לעכב אתכם

אל תתנו לכספת לעכב אתכם

אתם עומדים לפני נסיעה לחול וחייבים את הדרכון שלכם או שאתם לפני אירוע וממש צריכים את התכשיט האהוב עליכם, לא משנה מה הסיבה, אתם צריכים את הכספת שלכם נגישה לתכולה שלה ולמרבה הצער לא תמיד זה מתאפשר. הסיבות שימנעו מכם להגיע אל תכולת הכספת רבות החל מנזק שנגרם על ידי פורץ, בלאי טבעי, שימוש שגוי ואפילו קורה ששוכחים הקוד או מאבדים את המפתח. בכל אחת מהסיבות הללו אתם מנועים מלגשת אל תכולת הכספת וזה מתסכל. אז מה הדרכים לפתרון? הפתרון הברור והמיידי הוא פריצת הכספת, פתיחת הכספת בצורה מאולצת שלא בדרך הסטנדרטית. יש חשיבות רבה להזמנת פורץ כספות מומחה ומיומן על מנת למנוע גרימת נזק לכספת ולאפשר את המשך השימוש בה.

פורץ כספות מומחה, מי הוא?

הרבה יטענו כי הם פורצי כספות אך מי מהם באמת הפורץ שיבצע את העבודה? ראשית צריך להגדיר מה היא פריצת כספות, מה המטרה, מה התוצאה הנדרשת ורק כך נדע אם נותן השירות הוא מקצוען או לא. יש לא מעט אלמנטים שמלווים את תהליך פריצת כספות שאנחנו חייבים להכיר אותו.

פריצת כספות מה היא?

אם כספת נעולה ואין דרך סטנדרטית לפתוח את הדלת היא מחייבת פריצה. פריצת כספות נעשית על ידי פורץ כספות שאמור לתת למשתמש גישה אל תכולת הכספת. יש מגוון רחב של שיטות פריצה החל מפריצה אלימה שגורמת נזק בלתי הפיך לכספת ועד לפריצה שקטה המאפשרת המשך שימוש רגיל בכספת

מטרת פריצת הכספת

המטרה ברורה, פתיחת הכספת ואיפשור גישה לתכולה שלה. יש שיטות רבות של פריצת כספות כאשר אנו צריכים להבין את המשמעות של כל סוג פריצה, למשל פריצה אלימה ברוב המקרים תחייב אותנו ברכישת כספת חדשה, ופריצה שקטה תאפשר לנו להמשיך ולהשתמש בכספת ללא קושי. סביר להניח כי ההעדפה שלכם היא פריצה שקטה אך קחו בחשבון שהעלות לרוב תהיה גבוהה יותר.

התוצאה הנדרשת מפריצת כספות

כמובן שאנו רוצים את התכולה הפנימית, השאלה היא באיזה מחיר? פורץ כספות מקצועי יכול לפתוח את הכספת עם מינימום נזקים אם בכלל. סוג פריצה זה הינו המועדף ביותר מכיוון שלא תאלצו לרכוש כספת חדשה עם כל המשתמע מכך, בחירת הכספת, הובלה, התקנה וכדומה.

שיטות פריצה שונות

לכל בעל מקצוע יש שיטות פריצה שונות המבדילות בין רמת המומחיות של הפורצים
פריצה אלימה – מבין כל השיטות הנפוצה ביותר (לצערנו) היא פריצה אלימה, פורץ כספות שאינו מקצוען משתמש בכלי עבודה לא מקצועיים וגורם יותר נזק לכספת מאשר תועלת, שיטת פריצה זו לרוב מחייבת החלפת כספת.

פריצה מעודנת עם כלים – שיטה נוספת היא יותר אלגנטית ומתבצעת גם עם כלי עבודה אך מעודנים יותר, פריצה מסוג זה תוקפת את מנגנון הנעילה על ידי קידוח, אמנם נגרם נזק לכספת ולמנגנון אך הוא מזערי ובר תיקון.

פריצה שקטה – לא הרבה מומחים מספיק לבצע פריצה שקטה ולכן היא נדירה יותר. פורץ כספות שיכול לפתוח כספת בלי כלי עבודה או נכון לומר בלי לגרום שום נזק לכספת מוגדר כאמן. היתרון הבולט הוא שאין נזק, הכספת חוזרת לשימוש מיד לאחר פתיחתה.

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?