איך לפתוח כספת נעולה

פורץ כספות

איך לפתוח כספת נעולה

יכול להיות שאתם שואלים את עצמכם מדוע עליכם לדעת איך לפתוח כספת נעולה הרי אם ברשותכם כספת ביתית אישית או כספת משרדית כנראה יש לכם את המפתח הראשי שפותח אותה או את הקוד שפותח את הכספת באמצעות לחיצה או באמצעות כרטיס מגנטי. ובכן, כספות, איכותיות ככל שיהיו אם הן עובדות כבר שנים רבות ואכן עושות את עבודתן נאמנה, גם הן לפעמים יכולות להפסיק לעבוד או להתקלקל. יכול להיות שהן זקוקות לרענון מנגנון הנעילה או אולי להחלפת חלק מסוים ולכן אתם עלולים למצוא את עצמכם עומדים מול הכספת האישית שלכם ואין לכם גישה אל התכולה הנמצאת בפנים כי היא פשוט מסרבת להיפתח. סיבות נוספות שבגללן תצטרכו לדעת כיצד פותחים כספת הן אם אבד לכם המפתח או הכרטיס המגנטי ואין ברשותכם מפתחות ספייר או שהכספת שלכם עברה ניסיון פריצה שאמנם כשל אך הניסיון עצמו גרם נזק לכספת והיא מסרבת להיפתח. בכל המקרים הללו ועוד אחרים, תצטרכו לדעת באיזו גישה לנקוט על מנת להחזיר את הכספת שלכם לפעולה במהירות האפשרית בלי לגרום לה נזק נוסף.

הזמינו פורץ מקצועי

כאשר מצאתם את עצמכם בסיטואציה שהכספת אינה נפתחת, הדבר הכי חשוב שעליכם לדעת הוא בשום אופן לא לנסות לפתוח או לפרוץ אותה לבד. השימוש בכלים שונים שאינם מתאימים לפתיחת כספת בוודאות יגרום לה נזק נוסף. וחוץ מזה, אם הכספת איכותית, אין שום סיכוי שתצליחו לפתוח אותה. פתיחת כספת היא פעולה שצריכה להתבצע אך ורק על ידי פורץ כספות מומחה בעל רישיון המעיד על כישוריו בפריצת כספות שונות. בעל מקצוע הרשאי לתת שרות של פתיחת כספת הוא אדם אשר למד ורכש ניסיון רב בפריצת כספות שונות. לכספות ישנם מנגנונים מאוד מסובכים שאמורים בראש ובראשונה למנוע ולהקשות על גנבים לפרוץ אותה. איש מקצוע קודם כל ייגש אל הכספת ויאבחן את הבעיה. לאחר שהבין מה מונע מהכספת להיפתח הוא יבחר את שיטת הפריצה המתאימה ביותר שתייצר כמה שפחות נזק נוסף. לפריצת כספות יש בסך הכל שלוש שיטות שונות לפריצה. הראשונה מביניהן היא השיטה הכי בלתי מקצועית והיא הפריצה האלימה שבדרך כלל נעשית על ידי פורצים ואנשים שאינם מוסמכים לפתוח כספת ומנסים לחבוט בה ולהשתמש בכל מיני כלים שאינם מתאימים. השיטה השנייה היא פריצה רגילה בה הפורץ משתמש במכשור המתאים. השיטה השלישית נקראת השיטה השקטה והיא שייכת למקצוענים בלבד. בשיטה זו נעשה שימוש בידיים בלבד ואינה מוסיפה ולו את הנזק הקטן ביותר.

חיסכון בעלות

זכרו, אם ברצונכם להשיב את הכספת שלכם לפעולה בזמן הקצר ביותר ולמנוע פגיעה ביום העבודה ובכל עניין אחר המצריך את התכולה הנמצאת בפנים, קראו לפורץ כספות מקצועי שיגיע במהירות האפשרית לפתוח אותה בשיטה הנכונה כך תחסכו בעלויות נוספות שעלולות להיווצר במידה ואתם או בעל מקצוע שאינו מומחה תנסו לפתוח את הכספת בשיטה שאינה נכונה.

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?