עוד פעם שכחתם את הקוד? אתם חייבים פורץ כספות!

פורץ כספות

עוד פעם שכחתם את הקוד? אתם חייבים פורץ כספות!

היום כמעט לכולם יש כספת בבית, השימושים מגוונים היא משמשת לאחסון האקדח, דרכונים, ניירת חשובה וגם לא אחת תכשיטים וחפצים יקרי ערך ויש כאלו שמחזיקים כספת כדי שהעוזרת לא תגנוב להם. פתיחת הכספת לרוב היא עניין פשוט וקל לביצוע אבל לא אחת גם קורה שהכספת לא נפתחת. יש סיבות רבות לכך ואז אנו נאלצים לבצע פריצה יזומה, הכוונה להזמין פורץ כספות על מנת שיפתח לנו אותה. וגם כאן יש לנו 2 סכנות, הראשונה היא שאנחנו לא רוצים להזמין כל אחד אלינו הביתה שידע ויראה מה יש לנו והדבר השני שפריצת כספת לרוב מאלצת אותנו לרכוש אחת אחרת, חדשה במקום הקודמת. לגבי הבעיה הראשונה אנחנו מבינים שזה מורכב אך לגבי הבעיה השניה והיא ,הריסת" הכספת לא בהכרח, על זה בהמשך: לא חייבים להרוס כספת כדי לפתוח אותה.

פריצת כספות זו אומנות

לפרוץ כספת לא כל אחד יכול, הכוונה לפרוץ כספת באופן שניתן יהיה להמשיך ולהשתמש בה כאילו וכלום לא קרה.לשם כך נדרש בעל מקצוע מיומן. כיום לא מעט מעדיפים להגיע, לפתוח בברוטליות את הכספת שלכם וזאת על מנת שיוכלו למכור לכם אחת חדשה, להבדיל מבעל מקצוע שמקצועו פורץ כספות מומחה, והוא יכול לפתוח את הכספת מבלי לגרום לה נזק בכלל, ההבדל בין 2 בעלי המקצוע ברור לחלוטין הראשון יהי מן הסתם זול בעלות הפריצה, אך קחו בחשבון שאתם אמורים לרכוש כספת חדשה ואילו השני יעלה אולי קצת יותר יקר אך ללא ספק לא תאלצו להוציא את הקיימת ולהתחיל לחפש לרכוש חדשה. שאלה הנשאלת מה באמת ההבדל ביכולות של הפורץ הברוטלי לבין המומחה?
הפורץ הברוטלי – כמו שאומרים: מה שלא הולך במוח הולך בכוח, כלי העבודה לרוב הם פטישים, מסורי חיתוך, לומיק וכדומה. הפורץ תוקף את הכספת בכל מיני כיוונים לא אחת מפעיל את המלכודות שיש בה (במידה וזו כספת בתקן), וכאשר לבסוף הכספת נפתחת היא נראית אחרי מלחמה ולא ניתן לעשות בה שימוש חוזר. התוצאה היא שאתם נאלצים לשלם פעמיים, פעם אחת לפורץ ופעם נוספת על רכישת כספת חדשה, הובלה וכדומה.
הפורץ המומחה – פריצה של פורץ כספות מומחה נראית אחרת לגמרי מפריצה אלימה, ראשית לרוב אין שימוש בכלים כבדים אם בכלל, שנית אתם מרוויחים פעמיים ובגדול, פעם אחת אתם מרוויחים את השקט וחוסכים לעצמכם את כל ההמולה והבלגן הכרוכים בפריצה אלימה, ובפעם השניה אתם חוסכים מעצמכם את הטרחה של רכישת כספת חדשה, הובלות, פירוק והתקנה ועוד.

איך נבחר פורץ כספות מומחה?

בחירת פורץ כספות אינה דבר שיש להקל בו ראש, הבחירה דומה לבחירה ברופא, אנחנו חייבים שיהיה מקצועי, אמין, ישר וכמובן שיהיה הכי טוב בתחומו. אז השאלה הנשאלת היא איך נבחר פורץ כספות מומחה? ראשית נחפש מידע באינטרנט על מנת להבין במה מדובר, שנית נברר בין משווקי הכספות ונבדוק מי המומלץ בין כולם. הדבר הבא הוא שיש לוודא כי אכן אותו פורץ שנזמין יודע ויש ביכולתו לפרוץ את הכספת ולהחזיר אותה לשימוש מלא. חשוב לציין כי כל כספת אם היא נפרצת בצורה מקצועית ניתנת לשחזור והפעלה מחדש.

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?