אם הכספת אינה נפתחת-יש פתרון

פתיחת כספת

אם הכספת אינה נפתחת-יש פתרון

המאמר הבא אינו מסביר בשום צורה או מדריך על השיטה הטובה ביותר עבור פריצת כספות שונות. בשורות הבאות אדבר על הסיבות השונות שבגללן תזדקקו לאיש מקצוע שיפרוץ את הכספת שלכם במידה ואינה נפתחת. אם יש ברשותכם כספת איכותית והשקעתם בה לא מעט, כנראה שאם היא מסרבת להיפתח, תצטרכו שרות מקצועי שישיב אותה לפעולה אם אינכם רוצים להוסיף לה נזק. יכול להיות שכספות יסרבו להיפתח מכל מיני סיבות שונות. סיבה ראשונה היא איבוד המפתח שפותח את הכספת. סיבה נוספת היא קבלת כספת בירושה אך ללא קוד סודי או דרך לפתוח אותה. סיבה נוספת שעלולה לגרום לכספת לסרב להיפתח היא העובדה שהיא ישנה. כספות ישנות אפילו אם איכותיות, עלולות לסרב להיפתח כיוון שזקוקות לרענון, טיפול או החלפת חלקים כלשהם. בכל אחד מהמקרים הללו או עקב כל סיבה אחרת שגורמת לכספת שלכם לסרב להיפתח, הדבר החשוב ביותר שצריך לדעת הוא בשום אופן לא לנסות לפרוץ את הכספת בעצמכם.

שיטות שונות לפריצת כספת

כספות הן לא מכשיר שכל אחד רשאי לטפל בהן. כספות, אם הן איכותיות הן בעלות מנגנונים מסובכים ומשוכללים לכן אם תנסו לפרוץ אותם בעצמכם בעזרת השימוש בכח וכלים שאינם מתאימים, לבטח תגרמו נזק נוסף שיהפוך את תיקון הכספת ליקר הרבה יותר. פתיחת כספת צריכה להיות מבוצעת רק על ידי בעל מקצוע מוסמך הרשאי לטפל בכספות השונות. אנשים בעלי התעודות הנכונות, עברו הכשרות ויודעים בדיוק כיצד יש לגשת אל כל כספת ובאיזו שיטה ספציפית לבצע את פריצתה. יש כל מיני שיטות לפריצת כספות כאשר הכי פחות מומלצת מביניהן היא הפריצה האלימה המאפיינת פורצים ואנשים שאין להם ידע בתחום הכספות השונות ואינם יודעים כיצד לגשת אל הכספת. הפריצה השנייה נקראת הפריצה הרגילה בה הפורץ המוסמך יאבחן את הבעיה שמונעת מן הכספת להיפתח וישתמש בכלי העבודה המתאימים לפריצתה. הפריצה השלישית נקראת הפריצה השקטה והיא הטובה ביותר ושייכת למקצוענים כיוון שהיא היחידה שמבטיחה מינימום נזק. בשיטה זו, פורץ הכספות משתמש אך ורק בשתי ידיו על מנת לפתוח את הכספת ואם הוא מומחה, אין שום סיבה טובה שלא יצליח במשימתו.

אל תתפשרו בתיקון הכספת

לאחר שהבנו שעל מנת לפרוץ כספת בלי לגרום לה נזק נוסף אסור לאף אחד כולל אותנו שאינו מומחה לנסות לפרוץ אותה. פורץ כספות מקצועי יכול לפרוץ את כל סוגי הכספות השונות אין זה משנה עד כמה הכספת היא מתוחכמת כיוון שיש לו את הידע והניסיון המתאים. זכרו, אין כזה דבר כספת שאינה ניתנת לפריצה אלא רק בעל מקצוע ללא הידע המספק. אם ברצונכם לשמור על הכספת שלכם ולאפשר לה לעבוד עוד שנים רבות, אל תתפשרו בקריאה לבעל המקצוע הנכון והזמינו פורץ כספות מחברה המתמחה בענף הכספות מפני שהוא היחיד שיוכל לבצע את הפריצה בשיטה הנכונה, במינימום זמן וכמובן שגם במינימום של נזק.

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?