שרות פתיחת כספת, עבור מי מיועד?

שרות פתיחת כספת, עבור מי מיועד?

שרות פתיחת כספת הוא בעצם שרות מקצועי היכול לסייע לך לפתוח את הכספת שלך בצורה המקצועית ביותר במידה ואינה נפתחת. כספת אינה נפתחת מכמה סיבות אפשריות. יכול להיות שמשהו במנגנון שלה התקלקל וזקוק להחלפה. סיבה נוספת היא שאבד לכם המפתח ואין ברשותכם מפתח ספייר ולכן אין לכם גישה לכספת הפרטית שלכם. יכול להיות שהכספת שלכם בכלל ננעלת על ידי קוד סודי ופשוט אינכם זוכרים את הצרוף והוא אינו כתוב בשום מקום. במקרים כאלו נזדקק לשרות פתיחת כספת. שרות כזה צריך להיות אמין, מקצועי, המעסיק בעלי מקצוע וותיקים בעלי ידע רב על סוגי הכספות השונים ומנגנוני הנעילה השונים. בעל המקצוע שיפתח את הכספת שלכם צריך להיות בעל תעודה המסמיכה אותו לעבוד ולתת שרות כזה מפני שפורץ כספות הוא אינו מנעולן, אלו שני תפקידים שונים.

פתיחת כספת בצורות שונות

ישנן דרכים רבות לפתיחת כספת. חשוב לציין שפריצת כספת לבד או לא על ידי בעל מקצוע מוסמך אינה מומלצת כלל. גם אם נדמה לנו שאנחנו נפתח את הכספת צ'יק צ'ק אני מציעה לכם לעצור ולקחת צעד אחורה. אין לכם את הידע הדרוש ובמקרה הזה הפעלת כוח על מנת לפתוח את הכספת לא תעזור אלא רק תזיק לכספת שלכם ותגרור הוצאות נוספות ומיותרות של תיקון הכספת או אפילו תצטרכו לרכוש כספת חדשה כי הנזק הוא גדול מדי. קיימים שרותים במיוחד עבור מצבים כאלו. חברות המספקות אנשי מקצוע הפותחים כספות מציעים מגוון שרותים. פתיחת כספת קטנה או גדולה במצב של השבתה מלאה, פתיחת מנגנונים עם נעילה מכנית, פתיחת מנגנונים עם נעילה אלקטרונית, עבודות קידוח לכל סוגי הכספות השונות, שינויי קומבינציות של קודים סודיים בנעילה ידנית ובנעילה אלקטרונית, הכנת מפתחות חדשים עבור הכספת, הכנת חלקי חילוף לכספת, התאמה של המנעול הנכון לכספת וכמו כן מנעולים שעובדים על זמנים. שרות פתיחת כספת טוב ידע לפרוץ את כל סוגי הכספות. אנשי מקצוע מנוסים טוענים שאין דבר כזה כספת שאינה ניתנת לפתיחה, אם הנך איש מקצוע איכותי אתה תצליח. אנשי מקצוע המתמחים בפתיחת כספות מאוד מתגאים בעובדה שביכולתם לפתוח כספת בלי לפגוע בה בזמן קצר. זוהי עבודה מאתגרת ביותר, לפרוץ את הכספת ולהשאיר אותה במצב תקין ללא החלפת חלקים ומנגנון נעילה.

היכן מוצאים שירות איכותי

קיימות חברות רבות בענף הכספות המציעות שירותי פתיחת כספת. כאשר תפנו לבעל מקצוע וודאו שיש לו את תעודות ההסמכה הדרושות על מנת לבצע את עבודת פתיחת הכספת. שאלו אותו תוך כמה זמן יכול להגיע וכמה זמן פחות או יותר ייקח לו לבצע את פתיחת הכספת. עדכנו את בעל המקצוע בפרטי הכספת שלכם וודאו שברשותו הידע הנדרש ושפתח בעבר כספת מאותו הסוג שברשותכם. לפורץ מקצועי יהיה את כל הידע הנדרש על הכספת שלכם  ויסביר לכם בדיוק איך הולך להתבצע תהליך פתיחת הכספת שלכם.

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?