זקוקים לפורץ כספות? כך תדעו איזה שרות להזמין!

פתיחת כספת

זקוקים לפורץ כספות? כך תדעו איזה שרות להזמין!

למצוא את עצמנו מול כספת ביתית או משרדית שאינה נפתחת לא משנה כמה פעמים הקלדנו את הקוד הסודי או השתמשנו במפתח הראשי שלה היא סיטואציה לא נעימה. כאשר כספת מלווה אנשים במהלך יום העבודה והם זקוקים לתכולה באופן קבוע, מקרה כזה אפילו יכול לגרום להפסד של כסף. ישנן כל מיני סיבות העלולות לגרום לכספת(גם לאיכותית ביותר) להפסיק לתפקד כראוי ולעשות בעיות. לעתים בעלי כספות מאבדים את המפתח הראשי ואין ברשותם ספייר ולעתים צרור המפתחות נגנב. במקרים אחרים, כספות עוברות ניסיונות פריצה על ידי כלים בלתי מקצועיים המזיקים לה, מפילים אותה על הרצפה בניסיון לפרוץ אותה ועוד. גם החוסר בתחזוקה חד שנתית עלול להזיק לכספת שלכם. כאשר רוכשים את הכספת, מומלץ מאוד לקרוא את הוראות היצרן לגבי תחזוקה נכונה. ישנן כספות שתצטרכנה תחזוקה יותר מאחרות וכך תמנעו בעיות ובלאי עתידי. ההצעה, הטיפ או הדבר החשוב ביותר שעליכם לדעת במידה ומצאתם את עצמכם בסיטואציה כזו או דומה הוא, לא לנסות לפתוח את הכספת שלכם בכח ובעצמכם.

מי רשאי לפרוץ כספת

מי שרשאי לבצע פתיחת כספת בצורה מקצועית הוא רק פורץ כספות בעל תעודת הסמכה המעידה על יכולותיו לפרוץ את כל סוגי הכספות השונות. הנה הסיבות הברורות להזמנת אך ורק פורץ מקצועי ואיך תוודאו שאכן הוא אמין:

  • תעודה: כאשר אתם מזמינים פורץ מקצועי, על מנת לוודא את מומחיותו, אל תחששו לבקש שיציג תעודת הכשרה ורישיון לפריצת כספות. תרצו לוודא שהוא מקצועי גם על מנת לשמור על הכספת וכמובן גם לשמור על התכולה במידה והוא שודד, שרלטן או גנב.
  • ידע: ישנם לא מעט סוגים של כספות בענף. פורץ כספות מקצועי ובעל הידע הנכון הוא היחיד שידע כיצד לגשת אל אותה כספת ספציפית, ייבחן אותה ורק לאחר מכן יתחיל בתהליך הפריצה. פורץ בלתי מקצועי, סביר להניח שלא ידע כיצד יש לעשות זאת ועלול לגרום לכספת נזק נוסף.
  • בחירת השיטה: פורץ מקצועי מטרתו היא לפרוץ את הכספת שלכם ולא להוסיף על הנזק שקיים. מומחיותו אמורה לפתוח את הכספת ללא בעיה ולגרום לה לחזור לתפקוד רגיל ומלא. שיטת הפריצה צריכה להתאים לסוג הכספת בשילוב הבעיה שגורמת לה לסרב להיפתח.

שיטות שונות

השיטה הגרוע ביותר לפריצת כספת נקראת השיטה האלימה והיא מיוחסת אל פורצים ואנשים בלתי מקצועיים.  השיטה הזאת פוגעת בכספת עוד יותר לכן אל נסו לעשות זאת בעצמכם. השיטה השנייה נקראת השיטה הרגילה בה הפורץ משתמש בכלי עבודה המתאימים לפריצה. השיטה השלישית היא הטובה ביותר ושייכת אל המקצוענים בלבד. בשיטה זו, פורץ הכספות המקצועי משתמש אך ורק בשתי ידיו על מנת לפרוץ את הכספת ולכן שיטה זו היא הטובה ביותר כי באופן וודאי אינה משאירה נזק נוסף. אם יצא ומצאתם את עצמכם באחת מהסיטואציות אותן תיארתי או בכל אחת אחרת שבה הכספת אינה נפתחת, הזמינו רק פורץ מקצועי וודאו שהוא אכן בעל התעודה הנכונה.

 

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?