כך לא פורצים כספת

פריצת כספת

כך לא פורצים כספת

כספות הן מוצר שצריך לטפל בו בהתאם במיוחד אם זו כספת איכותית בעלת מנגנוני נעילה משוכללים ואולי אף מכילה בפנים סוגים שונים של מלכודות שאמורות להקשות על ניסיונות פריצה שונים. אם במקרה ומצאתם את עצמכם ללא גישה אל הכספת שלכם, מומלץ מאוד שלא תנסו לפרוץ אותה בעצמכם. לעתים אנשים מאבדים את צרור המפתחות ונותרים ללא מפתח נוסף או שבמקרה אחר, הכספת עברה ניסיון פריצה אמנם כושל אך המנגנון נפגע והכספת מסרבת להיפתח. במקרים אחרים אולי קיבלתם כספת בירושה אך ללא כל אמצעי לפתוח אותה או שפשוט הכספת זקוקה לתחזוקה וזוהי הדרך שלה לסמן לכם. בוודאי ישנן עוד סיבות נוספות בגללן כספת תסרב להיפתח אך בכל הסיטואציות הללו חשוב לזכור שאדם שאינו בעל מקצוע מומחה בתחום הכספות אינו מורשה לנסות ולפרוץ את הכספות השונות. אם ברצונכם לקבל גישה מהירה אל כספת נעולה, אתם מוכרחים להזמין שרות פריצת כספות מוסמך.

מיהו פורץ מקצועי

פריצת כספת מקצועית יכולה להתבצע רק על ידי איש מקצוע מוסמך שעבר הכשרה בתחום הכספות השונות. כיוון שכספות איכותיות הן מוצרים משוכללים, על מנת לפרוץ אותן צריך להבין בסוגי המנגנונים השונים על מנת לא להזיק לה. אנשים שאינם בעלי מקצוע בדרך כלל מנסים לפרוץ כספות באמצעות השימוש בכח פיזי וכלי עבודה שאינם מיועדים כלל לפריצת כספות מה שכמעט במאת האחוזים יוביל לנזק נוסף ואף גרוע יותר מתיקון המנגנון וכל התהליך יסתכם בעלות גבוהה מן הרגיל. חשוב לציין שגם מנעולן שמתמחה בסוגי מנעולים שונים הוא אינו האדם הנכון לטפל בכספת נעולה. פורצי כספות מקצועיים יש ברשותם תעודות הסמכה המעידות על הרשאה לטפל  בסוגים שונים של כספות, הם בעלי ידע על המנגנונים וכמובן השיטות השונות בהן פורצים כספות ללא נזק נוסף. כאשר משתמשים בכח פיזי על מנת לפרוץ כספת, שיטה זו נקראת השיטה האלימה והיא מאפיינת כמעט תמיד אנשים שאין להם שום מושג בפריצת כספות. שיטה נוספת היא שיטה בה פורץ כספות מקצועי ישתמש בכלי עבודה מתאימים על מנת לפרוץ את סוגי הכספות השונות. השיטה השלישית והמוצלחת ביותר היא השיטה השקטה. בשיטה זו, פורץ הכספות שחייב להיות מומחה, בעצם יבצע את פריצת הכספת רק באמצעות השימוש בשתי ידיו. שיטה זו היא הטובה ביותר כי כמובן משאירה מינימום של נזק.

היכן מוצאים פורץ מקצועי

בדרך כלל חברות המתמחות בענף הכספות, בין השרותים השונים שלהם גם תצענה שירותי פריצת כספות שונות. חברה מקצועית מציעה מגוון רחב של כספות לרכישה, מציעה שרות של תיקון וטיפול בכספות, שירות הובלת כספות ממקום למקום וכמובן, שירות פריצת כספת לכל סוגי הכספות השונות הנמצאות בענף. אין כזה דבר כספת שאינה ניתנת לפריצה אלא רק פורץ כספות שאינו מומחה. אדם בעל ניסיון, ידע והסמכה יוכל לפרוץ גם את הכספת האיכותית והמסובכת ביותר.

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?