מחפשים פורץ כספות מקצועי?

פורץ כספות

מחפשים פורץ כספות מקצועי?

מדוע כל כך חשוב לקרוא לפורץ כספות מקצועי אתם שואלים? ובכן, ישנם מספיק סיבות לקרוא לפורץ מוסמך. פעמים רבות, מנגנון הכספת הוא מאוד מסובך, בייחוד אם הכספת הינה כספת איכותית. כספות איכותיות בדרך כלל בנויות כך שמקשות על ניסיונות פריצה שונים בעזרת מלכודות או שילוב בין מנגנוני נעילה על מנת להגדיל את רמת המיגון. קריאה למנעולן שאינו בקיא בתחום הכספות עלולה לפגוע בכספת שלכם ולהזיק לה. אז אם אין לכם גישה אל הכספת הפרטית או המשרדית שלכם, פורץ כספות מקצועי ידע לפתור את הבעיה כי ברשותו ידע וניסיון מוכח בתחום פריצת הכספות. קיימים מצבים שונים שבהם לא תהיה לנו גישה אל הכספת שלנו. יכול להיות שאבד לנו המפתח או ששכחנו את הצירוף של הקוד הסודי הפותח את הכספת. יכול להיות שמנגנון הנעילה השתבש והכספת פשוט אינה נפתחת או שניסינו לפתוח את הכספת בעצמנו או על ידי איש  שאינו בעל המקצוע המתאים והכספת ניזוקה עוד יותר.

פורץ כספות מקצועי הוא בעל ידע נרחב

ראשית, פורץ כספות מקצועי עובר הכשרות רבות בפריצת כספות שונות, הוא לומד להכיר את מנגנוני הכספות השונות, את המלכודות השונות, סוגי הפריצות שקיימות וכמובן מתנסה ומתאמן זמן רב בפריצת כספות. כאשר פורץ כספות ניגש לכספת, דבר ראשון הוא בוחן אותה ומעריך את מצבה. לאחר הערכת המצב, פורץ מקצועי יבחר בשיטת הפריצה כך שתגרום מינימום של נזק לכספת. המטרה של פורץ הכספות הוא להחזיר את הכספת לתפקוד בזמן הקצר ביותר ובנזק מזערי בייחוד אם הכספת היא חלק מהעבודה היומיומית שלכם ואתם זקוקים לה במיידי. שרות כספות מקצועי עובד עם המכשור המתקדם ביותר המיוצר במיוחד עבור פריצת כספות ללא גרימת נזק. ציוד כזה כולל מכונות קידוח מהירות, מכשירי תאורה מתקדמים, חגורות המבצעות מניפולציה על מנגנוני הנעילה ומכשור לפתיחת מנעולים מהסוג המפותח ביותר. כל המכשור יוצר במיוחד על מנת שיהיה מסוגל למנוע נזק לכספת בעת הפריצה. מנעולן הוא אינו פורץ כספות, אלו שני בעלי מקצוע שונים לכן, בקריאה לפורץ מקצועי וודאו שיש בידו רישיון לפריצת כספות.

בחירת החברה הנכונה

כאשר תפנו לשרות פריצת כספות, תרצו לקבל איש מקצוע המקשיב ומבין בדיוק מה הבעיה בפניה עומדת הכספת. כמו שצינתי קודם לכן, על איש המקצוע להיות בעל רישיון והסמכה. מומלץ מאוד שלפורץ יהיה רקע וותק בתחום פריצת הכספות. ידע וניסיון הופכים את איש המקצוע לאמין כיוון שמכיר את המנגנונים השונים של הכספות ולאחר הערכת המצב ידע בדיוק באיזו גישה לנקוט. באופן כללי מומלץ מאוד להזמין שירות טיפול בכספת כל שנה וחצי לערך על מנת לוודא את תפקוד הכספת ולמנוע ממנה להתקלקל או להיות פחות אפקטיבית. אם שמתם לב שהכספת שלכם אינה מתפקדת כראוי, ברגע שתפתחו אותה קראו לשרות פריצת כספות על מנת שיבוא לבדוק אותה. אל תנעלו את הכספת אם אתם חושדים שהיא אינה תקינה כי יש סיכוי גבוה שלא תצליחו לפתוח אותה. בהצלחה!

 

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?