איך מקבלים רישיון לפריצת כספת מקצועית

פורץ כספות

איך מקבלים רישיון לפריצת כספת מקצועית

אנשים מניחים שכאשר מדובר בפריצת כספת, מדובר בעבריין המנסה לפרוץ כספות שונות ולגנוב את תכולתן. במאמר הבא אספר על פריצת כספות מקצועית, כזו המסייעת לכל בעלי הכספות שאיבדו גישה אל הכספת, איבדו את המפתח הראשי או במקרים שהכספת התקלקלה. על מנת לקבל רישיון מקצועי הכולל תעודת יושר ממשטרת ישראל ישנם קורסים מיוחדים המכשירים אנשים להיות פורצי כספות ומנעולנים מקצועיים. הקורס אורך בין 4-5 חודשים והוא מכיל המון חומרי קריאה כמו ידע מקצועי מעשי. לא לחינם קיים קורס ארוך ומקצועי לפורצי כספות הרי כספות הן מוצר משוכלל וצריך לא רק להכיר אותו אלא לדעת גם כיצד לגשת אליו ואיך לטפל בו מבלי ליצור נזקים נוספים. אם במקרה מצאתם את עצמכם עם כספת שאינה נפתחת, הדבר החשוב ביותר שעליכם לזכור הוא לא לנסות בשום אופן לפרוץ את הכספת בעצמכם כי אתם תזיקו לה יותר. הזמינו מיד איש מקצוע שיבצע את הפריצה בשיטה הנכונה.

איזה ידע מקבלים בקורס

פורץ כספות מקצועי, טרם הוא מקבל את הרישיון, צריך לרכוש ידע וכמובן ניסיון מעשי ולאחר מכן לעבור מבחן הסמכה. ללא מבחן, אף אחד אינו מורשה לפרוץ כספות שונות. קורס הכשרת פורצים מקצועיים כולל את הידע הבא:

  • סוגי פריצות – ישנם כל מיני סוגים של שיטות לפריצה נכונה של כספת שהטובה ביותר נקראת השיטה השקטה. שיטה זו שייכת למקצוענים ביותר ובה פורץ הכספות יבצע את פריצת הכספת רק באמצעות שתי ידיו. פריצה זו היא הטובה ביותר כיוון שהיא היחידה המשאירה מינימום של נזק. ישנן עוד סוגי פריצות כמו הפריצה האלימה שכלל אינה שייכת אל הפן המקצועי ונעשית על ידי אנשים שאין ברשותם ידע והנוספת נקראת השיטה הרגילה. בשיטה זו, פורץ הכספות ישתמש בכלים מיוחדים המיועדים לתהליכי פריצה מסוימים.
  • התקנה – ישנן כספות מסוגים שונים, חלקן כבדות, חלקן קלות יותר. ישנן כספות שזקוקות להתקנה ולהכנה טרם ההתקנה. כספות נוספות זקוקות לעיגונים שונים אם זה לקיר או או לרצפה אין זה משנה. פעולה זו יכולה להתבצע רק על ידי פורץ מוסמך.
  • ידע – אנשי המקצוע רוכשים ידע מקיף על סוגי הכספות השונות ועל סוגי המנגנונים השונים הקיימים בענף כך שידעו בדיוק כיצד יש לגשת לכל כספת וכספת.
  • תיקון – במהלך הקורס, הסטודנטים מקבלים ניסיון מעשי בתיקון כספות שונות. התיקונים יכולים לכלול דלת תקועה, מנגנון שמסרב לעבוד ועוד נזקים רבים.

איך מוודאים את מקצועיות הפורץ

טרם הזמנת פורץ כספות, שאלו אותו אם יש ברשותו תעודת הסמכה ותעודת יושר ממשטרת ישראל. אם אין ברשותו את שתי התעודות האלו, הוא אינו פורץ מקצועי ואינו איש המקצוע לו תזדקקו. לפורץ מקצועי יש את התעודות המוכיחות את יכולותיו השונות לטפל ולפרוץ את כל סוגי הכספות לכן אל תתפשרו בהזמנת השרות הנכון. אם ברצונכם שכספת נעולה או כספת עם נזק תשוב לתפקד במהרה, זכרו שרק פורץ מקצועי רשאי לטפל בה.

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?