נתקעתם עם כספת נעולה?

כספת נעולה

נתקעתם עם כספת נעולה?

כמו בכל יום א' בבוקר אתם מתכננים לגשת אל הבנק ולהפקיד את כל הכסף המזומן והשקים מהשבוע הקודם. באופן טבעי אתם נגשים לכספת, מקישים את הקוד הסודי שידוע לכם בלבד ולא קורה שום דבר. אתם מקישים שנית, ועדין שום דבר אינו קורה והכספת לא נפתחת. חיצונית נראה שאין בעיה עם הכספת ושלא קרה לה שום דבר. אם כך מה עושים כאשר חייבים גישה מידית אל הכספת המשרדית או הביתית שלנו והיא אינה נפתחת ומדוע היא אינה נפתחת. ישנן סיבות שונות שיכולות למנוע מהכספת שלנו להיפתח גם אם היא נראית בסדר גמור. ראשית, יכול להיות שמשהו קרה למנגנון הכספת, יתכן שהוא ישן וצריך החלפה, או שחלק מסוים הפסיק לתפקד כראוי, זה הרי יכול לקרות בייחוד בכספות ישנות וכספות שאינן איכותיות. בנוסף, אולי שכחתם את הקומבינציה המספרית שאמורה לפתוח את הכספת והקלדתם מספר שגוי ואין ברשותכם גיבוי למספר הנכון של הקומבינציה. מה לגבי איבוד המפתח במידה שהכספת שלכם ננעלת על ידי מפתח ואין ברשותכם מפתח ספייר, וסיבה נוספת יכולה להיות שמישהו חסר ניסיון ניסה לפתוח את הכספת בצורה לא מקצועית לאחר שננעלה וגרם להשבתתה.

מי רשאי לפרוץ את הכספת

אם כך, מה עושים על מנת לפתוח את הכספת ולקבל גישה אל התכולה לה אנו זקוקים במהירות. דבר ראשון ובעצם הכי חשוב, אל תנסו לפרוץ או לפתוח את הכספת לבדכם, אתם תזיקו לה עוד יותר. פריצת כספת אינה דבר של מה בכך ועל מנת שתיפתח בצורה מקצועית, עליכם לקרוא לבעל מקצוע המתמחה בפריצת כספות שונות. לכספות יש מנגנוני נעילה מסובכים על מנת להגן על התכולה בצורה הטובה ביותר ולהקשות על ניסיונות פריצה. מדוע שאתם תוכלו אם כך לפרוץ את הכספת ולהתגבר על המנגנונים השונים ללא ידע. בנוסף, התעסקות בכספת עם כלים לא נכונים ושימוש בכח, יכול לגרום נזק גדול יותר וכל הסיפור יסתכם בעלות כלכלית גבוהה הרבה יותר ממה שחשבתם. אז, כאשר אין לכם גישה אל הכספת, אל תסמכו על עצמכם ולא על מישהו שאינו בעל מקצוע. השקעתם הרבה כסף ברכישת כספת איכותית וחבל שתגרמו לה נזק נוסף בעצמכם, דבר שיגרום לעיכוב בפריצתה והארכת הזמן שבו היא מושבתת.

מי מבצע פריצת כספת

מי שמורשה לבצע פריצת כספת הוא בעל מקצוע שלמד ועבר הכשרות רבות בפריצת סוגים שונים ורבים של כספות. איש המקצוע יודע באילו כלים הוא צריך להשתמש כיוון שטרם פריצת הכספת הוא מבצע אבחנה של הבעיה ומתאים את סוג הפריצה ואת הפתרון. לפורצי כספות יש תעודות המעידות על יכולתם והכשרתם לבצע את הסוגים השונים של הפריצות עבור כל כספת וכספת. אם אין לכם גישה אל הכספת, קראו לשרות פריצת כספת מומחה ומקצועי שיפרוץ את הכספת שלכם בזמן הקצר ביותר ובמינימום נזקים נוספים.

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?