ההבדל בין פורץ מקצועי לבלתי מקצועי

פריצת כספת

ההבדל בין פורץ מקצועי לבלתי מקצועי

אם יש ברשותכם כספת איכותית שרכשתם על מנת להגן על תכולה מאוד יקרה הנמצאת ברשותם בין אם זה בבית או במשרד, סביר להניח שהיא לא עלתה מעט. אם ומצאתם את עצמכם בסיטואציה והכספת אינה נפתחת מסיבה מסוימת, אחד הדברים שאתם מוכרחים לדעת הם שבשום פנים ואופן אסור לכם לתת למישהו שאינו ממוחה בתחום לנסות ולפרוץ את הכספת שלכם. גם לכם אסור לנסות לפתוח אותה בכל מיני שיטות שאתם חושבים שאולי יתאימו. מה שהולך לקרות זה שכנראה תגרמו לכספת נזק נוסף שלתקן אותו בסופו של דבר יעלה הרבה יותר ממה שחשבתם. כאשר אנשים שאינם מוסמכים מנסים לפתוח כספת, הם בדרך כלל משתמשים בכח ובכלים שאינם מיועדים כלל לפתיחת כספת. אם הכספת אינה נפתחת אז כנראה שיש בעיה כלשהי במנגנון הנעילה שלה ועל ידי שימוש בחפצים שונים בוודאות הכספת תפגע עוד יותר. ישנם הרבה אנשי מקצוע המתמחים בפריצת מנעולים. אין זה אומר שהם רשאים לפתוח גם כספות, מנעולן הוא אינו פורץ כספות מומחה!

איך פורץ מקצועי יפתח את הכספת

פורץ כספות מקצועי הוא בעל מקצוע שעבר המון הכשרות, למד ורכש ניסיון וידע רב על כל סוגי הכספות השונות. לכספות יש סוגים שונים ורבים של מנגנונים ועל מנת לפתוח אותם בצורה כזו שלא תוסיף נזק, צריך להשתמש בכלים מיוחדים וכמובן להבין באיזו שיטה צריך לגשת אל הכספת ולפתור את הבעיה כך שהכספת באמת תחזור לתפקד כפי שעשתה קודם לכן. ישנם כל מיני סוגים של שיטות לפתיחת הכספת ואת ההחלטה על הטובה מביניהן יכול לבצע רק פורץ מקצועי. לאיש מקצוע המטפל בסוגי כספות שונות חייבת להיות תעודת הסמכה המעידה על כישוריו לבצע את פתיחת הכספת. פריצת כספת על ידי אנשים שאינם מבינים בתחום נקראת שיטת הפריצה האלימה וכוללת שימוש בכח ובכלים שאינם מתאימים וכמעט תמיד יזיקו לכספת. שיטה נוספת שקיימת היא שיטה הנקראת הפריצה הרגילה. פריצה מהסוג הזה תכלול את ניסיון פריצת הכספת באמצעות כלי עבודה מיוחדים לפריצת כספות. השיטה האחרונה והטובה ביותר אותה יכולים לבצע רק אנשי מקצוע מומחים היא שיטת הפריצה השקטה. הפריצה הזו היא השיטה הטובה ביותר בה הפורץ משתמש אך ורק בידיו על מנת לבצע את הפריצה והיא זו שמשאירה את הנזק הקטן ביותר אם בכלל. אם קראתם לפורץ והוא אינו מצליח לפרוץ את הכספת שלכם אז כנראה שהוא אינו מומחה. אין דבר כזה כספת שאינה ניתנת לפריצה רק פורץ שאינו מומחה.

אל תיקחו סיכון מיותר

אם הכספת שלכם אינה נפתחת כי אולי אבד לכם המפתח או אולי פשוט אינה מצליחה להיפתח, קראו רק לפורץ מקצועי בעל תעודת הסמכה אם ברצונכם לשמור על הכספת האיכותית שלכם. פורץ מקצועי יגיע אליכם, ינסה להבין את הבעיה המדויקת המונעת מהכספת להיפתח, יבחר את שיטת העבודה המתאימה ויפרוץ את הכספת שלכם בזמן הקצר ביותר ובמינימום של נזק.

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?