כספת נעולה לא פורצים לבד!

פתיחת כספת

כספת נעולה לא פורצים לבד!

אם אתם בעלי עסק או שאתם אנשים פרטיים המחזיקים ברשותכם כספת איכותית, סביר להניח שהיא לא פעם סייעה לכם בהגנת התכולות השונות. כספת אכן אמורה להגן מפני פריצות אך גם בפני אנשים שלעתים מסתובבים בבית שלנו כמו המנקה או הטכנאי ויכולים לנסות ולהניח את ידם על רכוש שאינו שייך להם. אז זה נהדר שיש לכם כספת איכותית אך על מנת לשמור עליה בצורה הטובה ביותר, עליכם לדאוג ולטפל בה בהתאם. כספות, איכותיות ככל שתהיינה, מוכרחות לעבור תחזוקה לפחות פעם בשנה. כספת שלא תעבור תחזוקה עלולה לסרב להיפתח ולעשות בעיות דומות במנגנוניה השונים. כאשר מתחזקים כספת, בעצם בודקים האם הברגים שלה מחוזקים כראוי, האם היא זקוקה לשימון או לכל סוג של רענון בחלקיה. אם מצאתם את עצמכם ללא גישה אל הכספת הביתית או המשרדית שלכם מסיבה כלשהי, עצרו לפני שאתם מנסים לפרוץ אותה בעצמכם בכל מיני שיטות שאינן נכונות. ישנם דרכים מדויקות לפריצת כספות שונות.

כיצד כן פורצים כספת

פתיחת כספת או פריצת כספת במידה והכספת שלכם אינה נפתחת, לא מבצעים בעצמנו או על ידי איש מקצוע ללא ההסמכה הנכונה בפריצת כספות. בדרך כלל אנשים שאין להם הכשרה בנושא ינסו להפעיל כוח ולפרוץ את הכספת באמצעות כלי עבודה שאינם מתאימים. עניין זה בוודאות יזיק לכספת. הנה הסיבות להזמנת בעל מקצוע:

  1. מקצועיות: פורץ כספות מקצועי הוא בעל ידע וניסיון בפריצת כספות שונות. ישנן כל מיני שיטות לפריצת כספת כאשר הגרועה מביניהן היא פריצה בלתי מקצועית המשתמשת באלימות ובדרך כלל נעשית בידי פורצים העוברים על החוק ואנשים שאינם מקצוענים. פורץ מקצועי ייגש אל הכספת, יבין את הבעיה, מהיכן היא נובעת וייבחר בשיטה המתאימה לפריצה.
  2. תעודות: אל תתביישו לבקש מהפורץ שיציג לכם את תעודת ההסמכה שלו. לפורץ מקצועי ישנה תעודת הסמכה ורישיון המעיד על יכולותיו השונות לפריצת כספות מכל הסוגים. איש מקצוע ללא התעודות הנכונות, סביר להניח שלא ידע כיצד לפרוץ את הכספת שלכם בשיטה הנכונה ויגרום לה נזק נוסף.
  3. פתרון: אנשי מקצוע כלומר, פורצי כספות מקצועיים הם הפתרון הנכון, היעיל וכמובן הזריז ביותר לפריצת כספת נעולה. אנשי המקצוע מתורגלים בהגעה מהירה אל יעדים שונים, בייחוד אל יעדים עסקיים העושים שימוש חוזר ויומיומי בתוכן הכספת ועלולים להפסיד כסף אם הכספת אינה נפתחת.

היכן מזמינים

פורצי כספות מקצועיים בעלי התעודות וההסמכות הנכונות מועסקים בחברות המתמחות בענף. חברות אלו ידעו בדיוק כיצד יש לגשת אל הכספת הנעולה ולפתוח אותה במינימום של נזק. חברות מקצועיות  מציעות מגוון שרותים הקשור לענף הכספות הכולל שרות הובלת כספות, תיקון ותחזוקה, מכירה וכמובן פריצת כספת. אל תנסו לפרוץ את הכספת שלכם בעצמכם כי אתם תזיקו לה ותסתכנו בעלות תיקון מיותרת. חוץ מזה, אם תדאגו לתחזק את הכספת שלכם על בסיס שנתי, רוב הסיכויים שהיא לא תעשה שום בעיה.

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?