לפורץ כספות תפקיד בעל חשיבות רבה

פורץ כספות

לפורץ כספות תפקיד בעל חשיבות רבה

ישנם המון בעלי מקצוע שונים שיכולים לבצע כל מיני פעולות שונות שהן לא בהכרח הנכונות והמתאימות ביותר. כאשר זה מגיע לענף הכספות, מי שיכול ורשאי לפרוץ כספות שונות שאינן נפתחות הוא רק פורץ כספות מקצועי. אולי אתם לא חושבים שתהיו זקוקים לפורץ מקצועי ובדיוק עבור זה נכתב המאמר הבא. ישנן כל מיני סיטואציות שבהן תמצאו את עצמכם ללא גישה אל הכספת המשרדית או הפרטית שלכם ובסיטואציה כזו חשוב שתדעו מי רשאי לטפל בכספות השונות. סיטואציה כזו יכולה לקרות אם אבד לכם המפתח הראשי ואין לכם מפתח נוסף. סיטואציה נוספת עלולה להתרחש לאחר ניסיון פריצה. גם אם הפורצים לא הצליחו לפתוח את הכספת, יכול להיות שהם פגעו במנגנון הנעילה והיא מסרבת להיפתח. אם כספות שונות ובעיקר איכותיות לא עוברות תהליך של בדיקה ותחזוקה לפחות אחת לשנה, הן יכולות להפסיק לפעול כראוי וזוהי הדרך שלהן לומר לכם שהיא זקוקה לשימון או כל סוג אחר של טיפול. כספות שאינן איכותיות ושאינן נרכשות אצל חברה מקצועית פשוט יפסיקו לעבוד לאחר ניסיון פריצה או לאחר תקופות קצרות כך שתמיד מומלץ להשקיע בכספת איכותית אם ברצונכם להגן על רכושכם כראוי.

מה תפקידו של פורץ כספות

קודם כל חשוב ואף קריטי לציין שאם מצאתם את עצמכם באחת הסיטואציות שתיארתי מקודם או סיטואציה דומה, בשום פנים ואופן אל תנסו לפרוץ את הכספת בעצמכם או על ידי הזמנת איש מקצוע שאינו בעל תעודת הסמכה לפריצת כספות. מה שבוודאות יקרה הוא יצירת נזק נוסף לכספת כיוון שהיא צריכה לעבור פריצה בשיטות מסוימות ובטח שלא באמצעות כלים שאינם מתאימים או באמצעות כח פיזי. פורץ כספות הוא בעל מקצוע שלמד ועבר הכשרות רבות וכמובן צבר ניסיון רב בפריצת כספות מסוגים שונים. לפורץ כספות מקצועי ישנה תעודת הסמכה המציינת את יכולותיו השונות וכמובן את הרישיון המתאים לטיפול בכספות. על מנת לפרוץ כספת ולא לגרום לה נזק נוסף חייבים להכיר את הסוגים השונים של הכספות והמנגנונים. כספות הן מוצר מאוד משוכלל ואם לא משתמשים בכלי העבודה ובשיטות הנכונות הכספת עלולה להפסיק לעבוד כלל, עניין שבוודאות יעלה את הוצאות התיקון או שבסופו של דבר תצטרכו לרכוש כספת חדשה. הניסיון לפרוץ כספת על ידי כח פיזי נקראת השיטה האלימה והיא הגרועה ביותר ונעשית בעיקר על ידי אנשים שאינם מבינים בכספות. פריצת הכספת באמצעות מכשור נכון נקראת השיטה הרגילה והשיטה הטובה ביותר נקראת השיטה השקטה. בשיטה האחרונה הפורץ יפתח את הכספת באמצעות שתי ידיו בלבד ושיטה זו שייכת למומחים ולמקצוענים בלבד.

כיצד בוחרים פורץ מקצועי

בדרך כלל חברות מקצועיות וותיקות בענף הכספות יציעו גם שירות פריצת כספות בנוסף לשירותים אחרים כמו מכירת סוגים שונים של כספות, הובלת כספות, תחזוקה ותיקון של כספות. חברה מקצועית מעסיקה את מיטב הפורצים בעלי תעודות ההסמכה הנכונות שיפרצו את הכספת שלכם בצורה הטובה ביותר.

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?