נתקעתם? אין לכם איך לפתוח את הכספת? זו לא הבעיה האמתית שלכם!

פריצת כספת

נתקעתם? אין לכם איך לפתוח את הכספת? זו לא הבעיה האמתית שלכם!

לאלו שיש להם כספת שמאוחסנים בה חפצי ערך או ניירת חשובה הם מזוהים ביותר עם הבעיה מכיוון שלא אחת דווקא ברגע האמת, דווקא כאשר הלחץ הגדול ביותר לצאת מן הבית או המשרד נמצא אז מגלים כי פתיחת כספת אינה מתאפשרת לפתיחה מסיבות שונות, אולי כי פשוט שכחתם את הקוד או כי המפתח אבד ויתכנו סיבות רבות נוספות אולם בשורה התחתונה העובדה שאתם חייבים את התכולה מבפנים ואין לכם גישה מתסכלת מאוד. הפתרון יחסית די פשוט והוא לפרוץ את הכספת אולם בפועל מתברר כי זו היא הבעיה האמתית שלכם ולא הכספת הנעולה, אני אסביר לכם למה.

פתיחת כספת לא אצל כל אחד

אם חשבתם לרגע כי הבעיה שלכם היא שאין לכם אפשרות של פתיחת כספת הרי שזה הרע במיעוטו, הבעיה האמתית היא שעכשיו אתם צריכים פריצה לכספת ולחשוף את התכולה שלה ואת מיקומה בפני אדם אינה דבר שאתם כל כך רוצים ולכם הבעיה האמתית היא לאתר את אותו בעל מקצוע, אותו פורץ כספות מיומן שגם יהיה אמין ודיסקרטי וישמור על הסוד הכמוס שלכם. השאלה הנשאלת היא מי הוא אותו בעל מקצוע אמין ומיומן ואיך נבחין באחד כזה, איך נישמר מפני נוכלים וחמור מכן איך נישמר מפני פורץ כספות מורשה אך עם חוסר חוש טכני שעלול לגרום לכם יותר נזק מאשר תועלת על ידי פתיחת כספת בצורה לא מקצועית. ראשית דבר חשוב להבחין בין סוגי הכספות השונים על מנת שיקל עלינו תהליך הזמנת הפורץ. יש כמה סוגים של כספות שהחלוקה ביניהם היא קבוצת הכספות התקניות כלומר עם תקן, קבוצת הכספות ללא תקן והקופסאות עם מנעול שמתיימרות להיות כספות אך הן ממש לא. ה ההבדלים ומה היכולות של כלך אחת מהקבוצות?

כספות עם תקן – קבוצת כספות אלו היא האולטימטיבית מבחינת האיכות והיכולות, אמנם יש סוגים שונים של תקנים אך ללא ספק התקן מהווה אישור כי אכן זו כספת אמתית שעברה מבחנים ובדיקות לפני שיצאה למכירה. אם אתם באמת רוצים לשמור על היקר לכם מכל הרי שזו צריכה להיות הבחירה היחידה שלכם.

כספות ללא תקן – אלו תיבות פלדה מוגנות שבנויות בדומה לכספות עם תקן אך אין להם תו תקן כלומר שהבדיקה והחינה שמאשרת את הכספת שתעמוד בתנאי פריצה מסוימים אינה קיימת, כספות אלו נפוצות יותר ויש לא מעט שמאוד קשה לפתוח אותם.

שאר הקופסאות הננעלות – הכוונה כאן היא לאותן קופסאות פח עם נעילה אלקטרונית שמיובאות מהמזרח, אותן קופסאות קטנות שניתן לפתוח אותם על ידי חבטה על הדופן, אלו ללא ספק לא נחשבות לכספות ואל תתעו.

פתיחת כספת כל הדרכים, כל השיטות

כאמור פתיחת כספת ראשית מחייבת שתהיה לכם כספת ואם יש לכם אחת ( שוב אין הכוונה לאותן פשוטות אלקטרוניות ) ואתם תקועים אתה אז ללא ספק תצטרכו להזמין פורץ. ההמלצה הגורפת לפנות לבעל מקצוע מיומן שיש לו ניסיון, ותק והמלצות על עבודתו. יש כמה דרכים של פתיחת כספת כאר המומלצת ביותר היא הפריצה השקטה שבה לא נגרם נזק לכספת, שיטה זו מבטיחה המשך שימוש רגיל ללא צורך בתיקון או החלפה, לא כולם יודעים או יכולים לבצעה פריצות שקטות ללא כלים כבדים וללא גרימת נזק ויחד עם זאת זו הדרך הטובה והאיכותית ביותר שתגיעו לתכולה שלכם. השיטות האחרות לרוב גורמות נזק לכספת עד כדי כך שלעתים תצטרכו להחליף אותה בחדשה.

אל תחכו לרגע האחרון…

ההמלצה הגורפת היא שתמיד תהיו עם היד על הדופק ותכירו מבעוד מועד את האדם שמתמחה בתהליך פתיחת כספת, שימרו במקום נגיש את המספר שלו על מנת שתוכלו להזמין אותו ללא לחץ מיותר, הזמינו אותו בעם בתקופה על מנת שיבדוק, יתחזק ויטפל לכם בכספת על מנת למנוע בעיות.

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?