ברשותכם כספת שאינה נפתחת? תצטרכו פריצה מקצועית!

ברשותכם כספת שאינה נפתחת? תצטרכו פריצה מקצועית!

אם במקרה מצאתם את עצמכם עם כספת שאינה נפתחת, המאמר הבא יפרט בדיוק מה עליכם לעשות על מנת להשאיר את הכספת שלמה ומתפקדת כראוי. יכולים להיות כל מיני מקרים בהם תמצאו את עצמכם עם כספת שמסרבת להיפתח בכל מחיר. יכול להיות שקמתם בבוקר וניגשתם אל הכספת, הקשתם את צירוף הספרות הנכון שכמובן ידוע רק לכם ובכל זאת הכספת אינה נפתחת. במקרה כזה, יכול להיות שמשהו קרה למנגנון הנעילה של הכספת אם היא כבר ישנה. אין זה אומר שתצטרכו כספת חדשה אלא רק תיקון של המנגנון. יכול להיות שאבד לכם המפתח אל הכספת אם היא ננעלת על ידי מפתח שיניים ואין ברשותכם את מפתח הספייר. מקרה נוסף שעלול לקרות הוא ניסיון לפריצת הכספת על ידי גנבים שהותיר אותה עם נזק ששיבש את מנגנון הנעילה שלה וכעת היא אינה נפתחת. הכספת אמנם לא נפרצה והתכולה נשארה בטוחה אך הפורצים הזיקו לכספת וכעת היא זקוקה לפריצה ותיקון.

הטיפ החשוב ביותר כאשר כספת מסרבת להיפתח

אחד הדברים החשובים ביותר שעליכם לדעת במקרה ומצאתם את עצמכם עומדים מול כספת שאינה נפתחת ואתם זקוקים בדחיפות לתכולה הנמצאת בפנים הוא לעצור! בשום פנים ואופן, אין זה משנה עד כמה אתם זקוקים למה שנמצא בכספת, אל תנסו לפרוץ אותה בעצמכם. בדרך כלל כאשר אנשים שאינם בעלי מקצוע המנסים לפתוח כספת בעצם, משתמשים בכח ובכלים שאינם נכונים על מנת לנסות לפרוץ אותה ועלולים להזיק לה ואף להוציא אותה מכלל פעולה לחלוטין. הוצאת כספת מכלל פעולה משמעותה רכישת כספת חדשה ומזה בדיוק אתם רוצים להימנע כי כספות, בייחוד אם הן איכותיות הן אינן זולות. פריצת כספת היא פעולה שצריכה ואמורה להתבצע רק ובפירוש רק על ידי איש מקצוע בעל ההסמכה והרישיון המתאים לטיפול בכספות שונות. בעלי מקצוע המתעסקים בפריצת כספות הם אנשים בעלי ידע רחב בתחום הכספות השונות, הם מכירים את סוגי המנגנונים השונים ויודעים בדיוק איך לגשת את הכספת ובאילו כלים או שיטה להשתמש על מנת לפתוח את הכספת בצורה הנכונה שלא תגרום לנזק נוסף. אם הזמנתם בעל מקצוע על מנת שיפרוץ לכם את הכספת, וודאו שהוא אכן מכיר, יודע וברשותו הרישיון המתאים כך שלא תמצאו את עצמכם אחר כך מזמינים שרות נוסף ומשלמים כפול על פתיחת הכספת שלכם.

סוגי פריצות שונות

ישנם כל מיני סוגי פריצות שהגרועה מביניהן היא הפריצה האלימה שנעשית בדרך כלל על ידי אנשים שאינם יודעים איך לפרוץ כספת ומשתמשים בכח פיזי, מה שיגרום לכספת לנזקים נוספים. פריצה נוספת היא הפריצה הרגילה בה בעל המקצוע בלבד ישתמש בכלים הנכונים על מנת לפתוח את הכספת. בנוסף, יש את סוג הפריצה השקטה שבה, איש המקצוע ישתמש רק בידיו על מנת לפרוץ את הכספת ולא יוסיף לה נזק. אז פעם נוספת, הזמינו איש מקצוע מתאים כי הוא היחיד שיפרוץ הכספת בשיטה הנכונה, בזמן הקצר היותר ובמינימום נזקים.

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?