הבדלים בין פורץ מקצועי לחאפר

פורץ כספות

הבדלים בין פורץ מקצועי לחאפר

כאשר אבדה לכם הגישה אל הכספת ואינכם מצליחים לפתוח אותה בעצמכם, מאוד מומלץ להזמין פורץ כספות מקצועי ולוודא זאת מאשר לרוץ אל ספר הטלפונים בלחץ ופשוט להזמין את בעל המקצוע שנמצא בראש הרשימה. אינכם יודעים האם בעל המקצוע אותו תזמינו הוא אכן פורץ כספות מקצועי שיודע ומוכשר לעשות את עבודת פתיחת הכספת. דבר ראשון, אל תנסו לפתוח את הכספת בעצמכם בשום פנים ואופן. כספות יכולות לעשות בעיות ולסרב להיפתח מכל מיני סיבות שונות. יכול להיות שבסך הכל אבד לכם המפתח ואין לכם מפתח ספייר והכספת תקינה לחלוטין. אולי אבד לכם או שכחתם את הקוד הסודי שאמור לפתוח את הכספת והמספר היה רק ברשותכם. ישנם מקרים בהם גם המפתח הנכון לא יפתח את הכספת והקוד הסודי הנכון לא יפתח אותה. לא סביר שדבר כזה יקרה כאשר יש ברשותכם כספת איכותית חדשה אך לעתים, כספות שפועלות כבר זמן מה, יהיו זקוקות לטיפול ורענון המנגנון ועלולות לסרב להיפתח.

מה עושה פורץ מקצועי?

אם כבר מצאתם את עצמכם במצב כזה שהכספת אינה נפתחת, שימו לב, הזמינו פורץ כספות מקצועי כיוון שתהליך פתיחת כספת הוא לא עניין של מה בכך. כספת איכותית עולה לא מעט ובעל מקצוע שגוי עלול להרוס את מנגנון הנעילה של הכספת. פתיחת כספת על ידי פורץ מקצועי היא שונה מפתיחת כספת על ידי מנעולן או בעל מקצוע אחר שלא עבר את ההכשרה הרלוונטית. פורץ כספות מקצועי שרכש ידע מקצועי וניסיון רב, קודם כל יאבחן את הבעיה בעוד שפורץ חאפר לא ידע לאבחן את הבעיה כראוי. פורץ מקצועי ישתמש בכלים הנכונים על מנת לפתוח את הכספת וזאת על מנת להשאירה עם מינימום נזקים בשונה מפורץ בלתי מקצועי שעלול להפעיל כח ולגרום לנזק נוסף שיעלה יותר בסופו של דבר. פתיחת כספת הוא עניין אינו פשוט בכלל ולכן צריך להשאיר אותו למקצוענים אם אינכם רוצים להגדיל עלויות ואף במקרה הגרוע לרכוש כספת חדשה. כל מה שתצטרכו הוא סבלנות. אין כזה דבר כספת שאינה ניתנת לפריצה ומישהו מקצועי ידע בדיוק איך לעשות זאת.

ידע שווה כח

לסיכום, אם אינכם מצליחים לפתוח את הכספת שלכם מכל סיבה שלא תהיה, זכרו לעצור רגע ולהבין שמנגנון של כספת, על אחת כמה וכמה כספת איכותית הוא מנגנון שצריך לטפל בו בעדינות ובצורה הנכונה. השימוש בכח רק יכול להזיק ולהוציא את הכספת משימוש. פורצי כספות מכירים את כל סוגי הכספות ויודעים להתמודד עם המנגנונים השונים בדרכים המתאימות כיוון שרכשו ידע ולמדו בדיוק איך לעשות זאת. לא כל אחד יכול לפתוח כספת. רק בעלי הידע הנכון ובעלי הסמכה ורישיון יכולים לבצע משימה זו. אז חסכו לעצמכם זמן ועלות מיותרת, הזמינו פורץ כספות מקצועי שיגיע בזמן הקצר ביותר ויפתח את הכספת הנעולה שלכם בצורה המהירה ביותר ובמינימום של נזק.

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?