חשיבותה של פריצת הכספת על ידי איש מקצוע

חשיבותה של פריצת הכספת על ידי איש מקצוע

אם יש ברשותכם כספת, אין זה משנה אם בבית או במשרד ומצאתם את עצמכם בסיטואציה בה הכספת שלכם אינה נפתחת, אתם יודעים עד כמה מייאש זה יכול להיות. אם אי פעם ננעלה לכם הכספת וניסיתם לפתוח אותה בעצמכם ולא הצלחתם זה כנראה כי אינכם יודעים איך צריך לגשת אל כספת מפני שאינכם איש מקצוע. סביר מאוד להניח שאם הכספת שלכם איכותית וניסיתם לפתוח אותה באמצעות השימוש בכח פיזי, כנראה הזקתם לה או שהוצאתם אותה מכלל פעולה לחלוטין. הדבר הראשון שצריך לדעת כאשר יש ברשותכם כספת הוא, שאם היא אינה נפתחת מסיבה כזו או אחרת, לבצע את פריצתה על ידי ניסיונות שונים באופן עצמאי זו טעות ולכן מומלץ מאוד לא לגעת בה ולהזמין בעל מקצוע מתאים שיודע לטפל בכספות.

איך מבצעים את פריצת הכספת

לאחר שהבנו שפריצת כספת צריכה להתבצע אך ורק על ידי איש מקצוע, אפרט על שיטות הפריצה השונות. פריצת כספת יכולה להיות מבוצעת בדרך כלל בשלוש שיטות שונות. השיטה הראשונה היא השיטה הכי פחות מומלצת ובדרך כלל נעשית על ידי אדם שאינו מורשה לפרוץ כספות כמו אדם פרטי או איש מקצוע שלא עבר את ההכשרה הנכונה והמתאימה. ישנם אנשי מקצוע היודעים להתעסק עם סוגים שונים של מנעולים אך אין זה אומר שהם מורשים לבצע פריצה של מנגנוני כספות שונות לכן שימו לב וודאו שלאיש המקצוע יש את תעודת ההסמכה הנכונה. השיטה השנייה לפריצת כספת היא הפריצה הרגילה . בשיטה זו , איש המקצוע בלבד יפרוץ את הכספת באמצעות כלי עבודה המותאמים במיוחד עבור פריצת כספות שונות. השיטה השלישית, האחרונה והטובה ביותר היא הפריצה השקטה שאמורה להשאיר את הכספת ללא נזקים מהפריצה. הפריצה השקטה נעשית באמצעות השימוש בידיים בלבד ואין כספת שפורץ מקצועי לא יוכל פתוח.  פורצי כספות נהנים מן האתגר שבפריצת הכספת ורכשו את כל הידע והכלים על מנת שיוכלו לפרוץ את הכספת שלכם בשיטה המתאימה לאחר שבחנו את הבעיה והחליטו כיצד ובאיזו שיטה של פריצה הם צריכים לנקוט.

כך תשמרו על הכספת שלכם

אם רכשתם כספת חדשה ואיכותית, היא ממש לא אמורה להתקלקל בזמן הקרוב אך אם במקרה אבד לכם המפתח או שהכספת שלכם עברה ניסיון פריצה וכתוצאה מכך נגרם לה נזק ואינה נפתחת, שירות פריצת כספות יוכל לעזור לכם ולפתור את הבעיה במהירות האפשרית ובמינימום נזקים. ברור שאם תנסו לעשות זאת בעצמכם רק תייקרו את כל נושא הטיפול בכספת והשבתה לתפקוד יעיל. אם יש ברשותכם כספת איכותית, היא אצלכם שנים רבות ועושה עבודה נאמנה, גם היא יכולה להפסיק לעבוד ולהינעל. במקרה כזה, שרות פריצת הכספת יפתח אותה ויעניק לה את התחזוקה שצריכה על מנת שתמשיך לתפקד כראוי ואולי אפילו עוד זמן רב. תנו לאיש המקצוע לפרוץ את הכספת עבורכם, השאירו את העבודה המסובכת למקצוענים וחסכו בעלויות מיותרות.

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?