פריצת כספת ללא נזק

פריצת כספת ללא נזק

בדרך כלל כאשר אנו שומעים על פריצת כספת, ישר נחשוב לעצמינו שמדובר בפריצת הכספת על ידי גנבים או פושעים. אך פריצת כספות לא נעשית רק על ידי פורעי חוק אלא גם על ידי בעלי מקצוע מוסמכים במקרים מסוימים בהם אבדה לכם הגישה אל הכספת הפרטית שלכם. פריצת כספת אינה בהכרח דבר שלילי אלא דווקא עניין חיובי ומומלץ כאשר קרה משהו לכספת שלכם. מקרים שבהם הכספת אינה נפתחת יכולים להיות מקרים של איבוד צרור המפתחות שלכם ולא קיים מפתח ספייר שיפתח את הכספת. מקרה נוסף שיכול לקרות שבמקרה שכחתם את הקוד הסודי שלכם ואינכם מצליחים לשחזר אותו והכספת נעולה בלי שום יכולת להיפתח. במקרים אחרים, יכול להיות שמנגנון הכספת מעט ישן וזקוק להחלפה או תחזוקה ולפתע הפסיק לפעול. גם במקרים כאלו, תזדקקו לפריצתה של הכספת.

חוק מספר אחד בפריצת כספת

לא משנה מהי הסיבה הספציפית שבגללה הכספת שלכם אינה ניתנת לפתיחה, החוק מספר אחד הוא, אל תנסו לעולם לפרוץ את הכספת בעצמכם על ידי הפעלת כח ושימוש בכלים שאינם מתאימים לתהליך פריצת הכספת. כספת היא אינה מכשיר זול אם היא איכותית, יש בה מנגנונים מסובכים ומשוכללים האמורים להגן על התכולה שלכם ולהקשות על גנבתה ופריצתה בצורה הטובה ביותר. אם כך, למה שאתם או בעל מקצוע שאינו מתמחה בכספות תצליחו לפתוח אותה בעצמכם. על מנת לפתוח כספת בלי לפגוע בה, רק בעל מקצוע מלומד ומוסמך יכול לעשות זאת. ניסיון שגוי לפריצת הכספת עלול להזיק לה, לפגוע בה ולעלות לכם הרבה כסף כאשר תבינו שהיא זקוקה לתיקון והחלפת חלקים. פריצת כספת צריכה להיעשות לאחר שבעל המקצוע זיהה את הבעיה וניגש אל הפתרון הנכון שיבוצע בעזרת הכלים הנכונים ועל ידי שימוש בשיטה הנכונה. מי שאינו בקיא בשיטות השונות לפריצת הכספות ומהם הכלים המיוחדים המיועדים בדיוק עבור כל פריצה, בוודאות יזיק לכספת ואף יכול להוציא אותה מכלל תפקוד לחלוטין. ישנם כל מיני סוגים שונים של פריצות. ישנה פריצת כספת שקטה הנעשית רק עם הידיים, ישנה פריצה רגילה הנעשית על ידי שימוש בכלים המתאימים וישנה פריצה אלימה. הפריצה האלימה היא הפריצה הגרועה ביותר ובדרך כלל נעשית על ידי אנשים שאין להם שום מושג בכספות וכנראה יפגעו וייצרו נזק גדול לכספת.

למי פונים

קודם כל אני מקווה שהבנתם שאם הכספת שלכם אינה נפתחת, לא משנה עד כמה אתם זקוקים למה שנמצא בפנים, עצרו. הסבלנות שלכם תשתלם ותחסוך לכם עלויות מיותרות כאשר תזמינו שרות פריצת כספת מיוחד שידע בדיוק איך להתייחס אל הכספת הנעולה וינסה לפרוץ אותה במינימום זמן ובצורה שלא תשאיר נזק. אם ברצונכם לשמור על הכספת שרכשתם בלא מעט כסף לאורך זמן, תצטרכו להבין שלתפעל אותה, לתקן אותה ולפרוץ אותה הן פעולות שיעשו אך ורק על ידי איש מקצוע שמכיר את כל סוגי הכספות והמנגנונים השונים ויודע בדיוק כיצד לפרוץ אותן.

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?