מי אחראי על פתיחת כספת נעולה

מי אחראי על פתיחת כספת נעולה

למצוא את עצמינו עם כספת נעולה זה לא דבר נעים. יכול להיות שיש ברשותכם כספת משרדית שבדרך כלל מתפקדת נהדר ופתאום מסרבת להיפתח. במקרה אחר יכול להיות שאבד או נגנב לכם המפתח הראשי הפותח את הכספת ואין ברשותכם מפתח רזרבה. ישנם מקרים שאנשים יורשים תכולות הנמצאות בתוך כספות שונות אך מגיעות ללא מפתח או קוד כלשהו שפותח אותן ובמקרה קיצוני, יכול להיות שהכספת שלכם עברה ניסיון פריצה וכתוצאה מכך ננעלה באופן אוטומטי ופשוט בלתי אפשרי לפתוח אותה. אין ספק שאלו סיטואציות לא נעימות על אחת כמה וכמה אם אתם זקוקים לתכולת הכספת על מנת להמשיך את יום העבודה שלכם או אף להתחיל את יום העבודה שלכם אך חשוב מאוד לבין שאין אתם יכולים לנסות לפתוח את הכספת בעצמכם בשום אופן. ניסיון פריצת כספות שונות על ידי אנשים שאינם מורשים לעשות זאת בדרך כלל נגמר בנזק נוסף וגדול הרבה יותר מכספת שאינה נפתחת  ותיקון הכספות יעלה הרבה יותר ממה שתכננתם להוציא. האנשים היחידים שיכולים לטפל ולגשת אל סוגי כספות שונות הם אנשי מקצוע מומחים בענף הכספות.

איך פותחים כספת

פתיחת כספת היא אינה עניין של מה בכך ומצריכה ניסיון רב. אנשי מקצוע העובדים בענף הכספות הם מומחים בעלי תעודות הסמכה המעידות על יכולותיהם השונות לטיפול בכספות. כספות הן מוצרים מאוד משוכללים שבכוונה יוצרו באופן שיהיה קשה לפרוץ אותן. לכל אחת מהן יש מנגנון נעילה שונה, לחלק מהן כמה מנגנונים ולאחרות אף מלכודות שונות שהוטמנו בכספת על מנת להקשות על ניסיונות פריצה שונים. אין שום סיכוי שתצליחו לפרוץ את הכספת שלכם לבד וסביר להניח כמעט בוודאות שתגרמו לה נזק. אנשי מקצוע מהענף למדו ורכשו ידע רב על סוגי הכספות השונות והשיטות לפריצתן. כאשר איש מקצוע המומחה בכספות מגיעה אל כספת על מנת לנסות לפתוח אותה, דבר ראשון הוא בוחן אותה ומחפש את הבעיה ורק לאחר האבחון יחליט באיזו שיטת פתיחה להשתמש. ישנם כל מיני סוגים של שיטות פריצה המתאימות לכספות שונות. הפריצה הגרועה ביותר והיא שייכת אל אלו שבאמת אינם מבינים בסוגי הכספות השונות היא הפריצה האלימה הכוללת שימוש בכח, שכך בשום פנים ואופן לא מבצעים פתיחת כספת והיא מזיקה מאוד. השיטה השנייה נקראת השיטה הרגילה ובה בעל המקצוע משתמש בכלים המתאימים והמכשור הנכון על מנת לבצע את הפתיחה. השיטה השלישית היא השיטה הטובה והמומלצת ביותר אך בה יכולים להשתמש רק בעלי המקצוע שהוכשרו בהתאם והיא נקראת הפתיחה השקטה. בשיטה זו, איש המקצוע משתמש רק בידיו על מנת לפתוח את הכספת וזו השיטה שמשאירה הכי פחות נזק ושייכת אל המקצוענים ביותר.

כל כספת ניתנת לפתיחה

לסיכום, נסו להמתין ולא לנסות לפתוח את הכספת שלכם בעצמכם במידה והיא אינה נפתחת. שנית, אין דבר כזה כספת שאינה ניתנת לפריצה אלא רק איש מקצוע שאינו מומחה.

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?