פורץ כספות מומחה וחשיבותו

פורץ כספות

פורץ כספות מומחה וחשיבותו

כאשר מדברים על פורץ כספות מדברים על מקצוע אמתי ולא על פושעים או גנבים המנסים לפרוץ כספת ולגנוב את התכולה הנמצאת בפנים. ישנן כל מיני סיבות שבגללן נזדקק לעזרתו של פורץ כספות מומחה. במידה וכספת מסרבת להיפתח מסיבה כלשהי או שכספת עברה ניסיון פריצה וכתוצאה מכך מנגנון הפתיחה שלה מסרב לעבוד, פורץ כספות הוא היחיד שיכול לפתור את הבעיה. במקרים נוספים כמו איבוד המפתח הראשי או קבלת כספת ללא מפתח או אמצעי פתיחה כלשהו, גם במקרים כאלו איש המקצוע המורשה לפרוץ כספות הוא האדם לו תזדקקו. דבר ראשון שחשוב לדעת במידה והכספת שלכם אינה נפתחת וגם אם אתם זקוקים לתכולה באופן בהול, אל תנסו לפרוץ אותה בעצמכם בשום פנים ואופן. אנשים שאינם מומחים בפריצת כספות בין אם אלו גנבים או אנשים שלא ממתינים בסבלנות, בדרך כלל ינסו לפרוץ את הכספת באמצעות כח פיזי והשימוש במכשירים שאינם מיועדים לפריצת כספות והתוצאה תהיה נזק גדול בהרבה.

מיומנות היא שעושה את ההבדל

פורץ כספות הוא בעל מקצוע שלמד ועבר הדרכות שונות וכמובן צבר ניסיון רב בפריצת כספות שונות ולכן הוא היחיד שמורשה לטפל או לגעת בכספת. כספות הן מוצר מאוד מתוחכם שיוצר על מנת להגן על תכולות מאוד יקרות בפני ניסיונות שונים פריצות לא חוקיות. כספות מתוכננות כך, בייחוד אם הן איכותיות להקשות על הפורצים בניסיונות הפריצה ולכן לעתים הן מאוד משוכללות כלומר יש להן כמה סוגים שונים של מנגנוני נעילה ולחלק מהן יש אפילו מלכודות מוטמנות בפנים כך שכשמזהות ניסיון פריצה הן ננעלות תכף ומיד. אם לפורצים העוברים על החוק קשה לפרוץ את הכספות השונות אז לכם בוודאי לא יהיה קל. הדבר הנכון הוא לעצור ולקרוא לשרות פריצת כספות שיגיע במהירות האפשרית ויבין איך פותחים את הכספת. כאשר פורץ כספות מגיע על מנת לפרוץ כספת, קודם כל הוא מאבחן את הבעיה ורק אחר כך בוחר את שיטת הפריצה שהכי פחות תזיק לכספת. ישנן כל מיני סוגים של שיטות ופורץ כספות בעל תעודת הסמכה הוא המורשה היחיד. שיטה שאינה מקצועית ובדרך כלל שייכת לפורצים העוברים על החוק היא השיטה האלימה בה מנסים בכח לפרוץ את הכספת. השיטה השנייה נקראת השיטה הרגילה ובה איש המקצוע משתמש בכלים מתאימים על מנת לפתוח את הכספת. השיטה השלישית נקראת השיטה השקטה ושייכת אל המומחים בלבד. בשיטה זו פורץ הכספות משתמש אך ורק בידיו וזו השיטה היעילה והקשה ביתר המשאירה מינימום של נזק.

מהו שרות מומלץ

כל חברה מקצועית המתעסקת בענף הכספות מציעה מגוון שרותים שונים הכוללים ביניהם גם שרותי פריצת כספות שונות. חברת "פנטגון כספות" היא החברה המקצועית ביותר בענף ומציעה שרות פריצת כספת מהטובים ביותר בענף המתבצע על ידי אנשי המקצוע המנוסים ביותר. אל תתפשרו בהזמנת השירות כאשר הכספת שלכם אינה נפתחת אם אתם רוצים שהיא תשוב לעבוד במהירות ובאופן תקין.

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?