חיכיתם הרבה לחופשה הזו והדרכונים נעולים בכספת, מה תעשו?

נעילת מפתח

חיכיתם הרבה לחופשה הזו והדרכונים נעולים בכספת, מה תעשו?

חוק מרפי אינו פוסח על אף אחד ובטח לא עלינו שאנחנו ממש לפני נסיעה לחו"ל והדרכונים שלנו איך לא שמורים בכספת. מה שפועל קורה לא אחת הוא שהדלת של הכספת פשוט ממאנת להיפתח, זה קורה עם כספות עם מנגנון אלקטרוני, מנגנונים מכאניים ועוד, הסיבות רבות ומגוונות ואין ספק שאתם צריכים פורץ כספות. פורץ כספות הוא לא אחר מאשר בעל מקצוע מיומן שיש  ביכולתו לפתוח את הכספת שלכם ולאפשר לכם להגיע אל התוכן שלה על מנת שתוכלו לצאת לנופש שלכם.

תמונת אוירה של חופשה

מי הוא אותו פורץ כספות?

האמת היא שהשאלה היא לא מי הוא פורץ כספות אלא עד כמה באמת אנחנו יכולים לסמוך עליו, הרי אנו מביאים אותו אלינו הביתה, מראים לו את המחבוא הטוב ביותר שחשבנו עליו ועוד נותנים לו לפתוח אותה ולראות מה יש לנו בתוך הכספת. על מנת להבין זאת נסביר מי מוגדר כפורץ כספות:

  • פורץ כספות שאינו מורשה – כל אדם שלא עבר הכשרה או גנב שמנסה לפתוח כספת בין אם זה באלימות ובין אם לא, ל4רוב פורץ לא מורשה פותח את הכספת באלימות תוך גרימת נזק בלתי הפיך.
  • מנעולן – הגדרה רחבה לבעל מקצוע שיש לו ידע ויכולת לפתוח, לתקן ולהתקין מנעולים על סוגיהם השונים כגון מנעולי דלתות,מנעולי רכבים, כספות וכדומה.
  • פורץ כספות מורשה – פורץ מסוג זה הינו בעל הכשרה, יכולת ואישור משטרה לפרוץ כספות. עדיף במקרה הצורך לבחור בפורץ מורשה, היתרון הוא שהפרצה של הכספת תישאר דיסקרטית ותוכלו לסמוך כי בעל המקצוע אכן יצליח להגיע לתכולה הפנימית, לא אחת כספת לאחר פריצה לא תהיה שמישה יותר או שהתיקון שלה יגרום לה להיות פחות טובה.
  • פורץ כספות מורשה מומחה – פורץ בעל אישורים והרשאות לפריצה ופתיחת כספות נבדל מפורץ רגיל באופי ההכשרות שלו ורמת הידע שיש לו. לרוב פורץ כספות מומחה יפתח את הכספת ללא גרימת נזק ובזמן קצר יחסית. ההמלצה הגורפת תמיד להעדיף פורץ מומחה עלך פני כל אחד אחר.

איך תדעו מי פורץ מומחה ומי לא?

כאמור יש סוגים שונים של פורצי כספות שנבדלים ביניהם באופי ויכולת העבודה שלהם, לרוב פורץ כספות מומחה הינו בעל מקצוע מיומן שעבר כשרות וממשיך לעבור הכשרות על מנת לשפר ולשדרג את היכולות שלו, פורץ מומחה ברמה גבוה יכול לפרוץ את הכספת כמעט ללא כלי עבוד אם בכלל, חלקם פורצים כספות עם מכשירים מיוחדים שאינם נמצאים את פורצים אחרים. יש יתרון גדול לבחור בפורץ כספות מומחה. כאשר אתם זקוקים לפורץ כספות כדאי שתשאלו אותו על רמת המומחיות שלו עוד לפני שאתם מזמינים אותו, השאלה הראשונה היא האם הוא מסוגל לפתוח כספת ללא גרימת נזק, יש הרבה פורצי כספות אך מעטים מסוגלים לפרוץ ללא גרימת נזק וללא צורך בהחלפת כספת לאחר פריצה. בנוסף גם לאחר שבחרתם להזמין פורץ כספות בקשו ממנו מיד בהתחלה את הרישיון עיסוק ותעודות שמאשרות כי אכן הוא בקי בתחום.

 

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?