טיפים חשובים לפני הזמנת פורץ כספות

טיפים חשובים לפני הזמנת פורץ כספות

ראשית, נקווה שלא תגיעו למצב בו הכספת האישית, המשרדית או כל כספת אחרת שברשותכם ננעלה ואינכם מצליחים לפתוח אותה. לעתים ישנם מצבים שונים שעלולים לחסום את הגישה לכספת שלנו אפילו אם הקשנו את הקוד הסודי הנכון, השתמשנו במפתח הנכון וללא הועיל, הכספת מסרבת להיפתח. ישנן כל מיני סיבות שיכולות למנוע מהכספת שלנו להיפתח. כאשר כספת היא ישנה ולא תוחזקה זמן רב, יש סיכוי שתצא לפתע מכלל פעולה ולא תפתח. לעתים, אין מה לעשות, אבדנו את המפתח היחיד שיכול לפתוח את הכספת או שכחנו את צירוף הקוד הסודי ולא השארנו עותק נוסף. במקרים אחרים, יכול להיות שהכספת עברה ניסיון פריצה. גם אם הרכוש לא נגנב, הניסיון לפרוץ אותה פשוט חיבל במנגנון והכספת נסגרה באופן אוטומטי ובלתי אפשרי לפתוח אותה. אין ספק שחסימת הגישה אל הכספת שלנו יכולה להיות לא נעימה, בייחוד אם הכספת היא חלק אינטגרלי מיום העבודה שלנו ומכילה סחורה או מסמכים שאנחנו זקוקים להם. הנה כמה דברים שחשוב מאוד לדעת טרם ניסיון פריצת הכספת.

אל תעשו זאת בעצמכם

אין זה משנה עד כמה אתם זקוקים לתכולה הנמצאת בכספת, חשוב מאוד שלא תנסו לפתוח את הכספת בעצמכם! פריצת כספת צריכה להתבצע על ידי פורץ כספות בלבד. הניסיון לפרוץ את הכספת בעצמכם או על ידי מישהו שאינו מוסמך רק תסב נזק רב יותר לכספת שלכם שהיא מוצר יקר בפני עצמו ובסופו של דבר התיקון יעלה הרבה יותר ממה שחשבתם. הסיבה שפורץ כספות מקצועי הוא היחיד שיכול לפרוץ את הכספת היא שהוא מומחה בפריצת כספות שונות, עבר הכשרות והדרכות רבות ורכש ידע על סוגי הפריצות והכלים השונים שרק בעזרתם ניתן לפרוץ את הכספת עם מינימום של נזק נוסף. מטרת פורץ הכספות הוא להחזיר לכם את הגישה אל הכספת במהירות האפשרית בלי להזיק לכספת. על מנת להשיג את זה, על הפורץ להבין את הסיבה שבגללה הכספת אינה נפתחת, להעריך את חומרת הבעיה ולמצוא את הפתרון הנכון והטוב ביותר עבור פריצת הכספת. ישנם מנגנוני נעילה מסובכים ביותר ואף בכספות איכותיות מאוד קיימות מלכודות שנועדו להקשות על ניסיונות הפריצה עוד יותר. השימוש בכח וכלים שאינם מתאימים הוא הדבר הפסול ביותר. פריצת כספת על ידי מישהו שאינו בעל ההסמכה הנכונה יכול לגרום לנזק רב שידרוש החלפת חלקים ובמקרה הכי גרוע רכישת כספת חדשה.

פורץ כספות בעל תעודות

לסיכום, כאשר אבדה הגישה אל הכספת שלכם, הזמינו פורץ כספות מקצועי בעל תעודת הסמכה ובעל ותק, וודאו שאכן מכיר את סוג הכספת שברשותכם ומבין את סוג הפריצה המתאים ביותר לכספת שלכם. חברות רבות מציעות שירותי פריצת כספות אך לא לכולן מומחיות בסוגי הכספות הרבות. פנטגון כספות היא אחת החברות הידועות ביותר בענף הכספות ותדאג להחזיר את הכספת שלכם לפעולה באופן המהיר והמקצועי ביותר.

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?