אל תנסו לפתוח את הכספת שלכם בכוח

אל תנסו לפתוח את הכספת שלכם בכוח

לאנשים רבים יש כספות פרטיות בביתם ובעלי עסקים רבים מחזיקים כספות במשרד או בעסק. הכספת באה להגן על תכולה יקרה וחשובה עליה האנשים רוצים להגן מפני פריצה, גנבה, העתקה או כל שימוש לרעה אם זה בסחורה או במסמכים בעלי ערך חשוב או מידע מסווג. כספות איכותיות הן בדרך כלל מאוד משוכללות ובעלות מנגנוני הגנה שקשה מאוד לפרוץ. לעתים כספות מכילות מנגנוני נעילה כפולים ואף מלכודות ההופכות את ניסיונות הפריצה לכמעט בלתי אפשריים אם אינכם מבינים בסוגי הכספות השונות ויודעים בדיוק איך להתייחס אליהן. ישנן כל מיני סיבות ומקרים בהם בעלי כספות יכולים לאבד את הגישה אל הכספת שלהם. יכול להיות מצב שהכספת עברה ניסיון פריצה ולמרות שהפורץ נכשל במשימה כיוון שהכספת היא איכותית וחזקה, הוא גרם לה נזק וכעת היא אינה נפתחת. במקרים אחרים יכול להיות שאבד צרור המפתחות היחיד שבו היה המפתח אל הכספת ובלתי אפשרי יהיה לפתוח אותה. לעתים כספות וותיקות שמשרתות אנשים במשך שנים, אפילו שהן איכותיות, יהיו זקוקות לתחזוקה והמנגנון שלהם לפתע יסרב לעבוד. בכל המקרים האלו ובכל מצב שאינכם מצליחים לפתוח את הכספת שלכם, עליכם להזמין שרות פתיחת כספת מקצועי.

מי רשאי לפתוח כספת

עליכם לדעת אם במקרה מצאתם את עצמכם בסיטואציה והכספת שלכם אינה נפתחת שפתיחת כספת חייבת להיעשות אך ורק על ידי פורץ מקצועי ומיומן בעל תעודות הסמכה המוכיחות כי יש לו את ההכשרה הנכונה בפריצת כספות. אם תנסו לפרוץ או לפתוח את הכספת בעצמכם על ידי השימוש בכח, אתם תסבו למנגנון הכספת נזק נוסף ובסופו של דבר כל הסיפור יכפיל את עצמו מבחינת המחיר וזה במקרה הטוב. במקרה הגרוע, בגלל חוסר הידע והמקצועיות שלכם אתם יכולים להוציא את הכספת שלכם מכלל פעולה לחלוטין ואז יהיה בלתי אפשרי לתקן אותה ותזדקקו לכספת חדשה, לא חבל? ישנם בעלי מקצוע הנקראים מנעולנים אך מנעולן הוא אינו פורץ כספות ולכן עליכם לשים לב את מי אתם מזמינים. פורץ כספות מיומן עבר הכשרות ומכיר את סוגי הכספות והמנגנונים השונים הפותחים ונועלים אותן. על מנת לבצע פתיחת כספת, קודם כל יש להבין מה היא הבעיה במנגנון ואז להבין מהי שיטת פתיחת הכספת הטובה ביותר שתשאיר את הכספת עם מינימום נזקים ותחזיר אותה לפעולה במהירות המרבית ובתפקוד מצוין.

איך בוחרים שרות מקצועי

ברגע שהבנתם שהכספת שלכם אינה נפתחת, אז תצטרכו להזמין שרות פתיחת כספות מקצועי. חברת פנטגון כספות היא בין החברות המוכרות והידועות ביותר בענף הכספות והיא מתמחה בשרותי פתיחת כספות מכל הסוגים. חברת פנטגון כספות מעסיקה פורצים מומחים בעלי תעודות הסמכה שיודעים לפתוח את כל סוגי הכספות השונות. איו כזה דבר כספת שאינה ניתנת לפתיחה אלא רק בעל מקצוע שאינו מנוסה מספיק באיך לפתוח את הכספת. עם פנטגון כספות, הכספת שלכם תחזור לפעולה במהירות המרבית ובשיטה הטובה ביותר.

 

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?