איך נמנע את פריצת הכספת

פתיחת כספת

איך נמנע את פריצת הכספת

לכל מי שיש ברשותו כספת, כנראה מבין את הצורך בהגנת רכוש יקר ערך. המטרה הראשית של כספות היא כמובן למנוע מפורצים להצליח לבצע את הפריצה ולגנוב את התכולה הנמצאת בפנים. על מנת למנוע את הפריצות השונות, ראשית יש להבין איזו כספת אנחנו צריכים והאם היא מתאימה אל התכולה אותה נכניס פנימה. ישנן כספות בהמון סוגים שונים, חלקן איכותיות פחות וחלקן איכותיות יותר כאשר מקבלות תקן המציין בפירוש את יכולות המיגון השונות שלהן. ישנם גם סוגי מנגנונים שונים ברמות איכות שונות. מנגנון יכול להיות גם איכותי וגם יעיל לתפעול עבור הלקוח הרוכש את הכספת. ההמלצה הראשונה היא לפנות אל חברה המתמחה בענף הכספות המציעה מגוון רחב של כספות המתאימות להגנה על סוגי רכוש שונים. יכול להיות שתרצו להגן על נשק פרטי, תכשיטים, כסף מזומן ומסמכים יקרים לכן, על מנת לבצע את הרכישה הנכונה, מומלץ להתייעץ ולקבל הכוונה מקצועית.

מה ההבדל בין פריצה מקצועית לחאפרית

פתיחת כספת היא משימה לא פשוטה בכלל ופורצים וגנבים מנסים שיטות שונות ומשונות על מנת להניח את ידם על רכוש שאינו שייך להם. הנה כמה דוגמאות:

פריצה לא מקצועית

  • פריצה על ידי קדיחה – ישנם פורצים שינסו לפרוץ את הכספות השונות באמצעות מקדחה. הם ינסו ליצור חור בכספת תוך הניסיון להגיע אל מנגנון הנעילה של הכספת, ינסו לעקוף אותו ולפתוח את הכספת.
  • פריצה על ידי מבער – ניסיון פריצה על ידי מכשיר המבער מסתכם בניסיון לשרוף את דלת הכספת הנמצאת בחזיתה.
  • פריצה על ידי חומרי נפץ – בניסיון כזה, הפורצים ינסו למלכד את הכספות השונות ולאחר מכן יפוצצו אותן בתקווה שאינן עמידות בפני חומרי נפץ.

פריצה מקצועית

  • פריצה רגילה – בסוג פריצה כזו, איש המקצוע ישתמש בכלים מיוחדים המיועדים לפריצת כספות מקצועית שאינם פוגעים או יוצרים נזק לכספות השונות.
  • פריצה שקטה – הפריצה השקטה היא הפריצה המקצועית והטובה ביותר. בשיטה זו, פורץ הכספות המקצועי ישתמש רק בשתי ידיו בלבד על מנת לפרוץ את הכספות השונות. אין כספת שאינה ניתנת לפריצה רק פורץ ללא הידע הדרוש.

פתרון יעיל

בסופו של דבר, אם ברצונכם להימנע מניסיונות פריצה שונים על ידי גנבים, פנו אל בעל מקצוע ורכשו כספת איכותית ומתאימה. ישנן כספות בתקן העומדות בפני כל מיני סוגים שונים של פריצות ומעניקות הגנה מצוינת. על מנת שלא תמצאו את עצמכם עומדים מול כספת ולא מצליחים לפתוח אותה, מה שיצריך פריצה מקצועית שעולה כסף, תדאגו לתחזק את הכספת שלכם מדי חצי שנה עד שנה. כספות זקוקות לשימון המנגנונים, חיזוק הברגים ובקיצור, לרענון וטיפול כמו כל מכשיר אחר על מנת שיצליח להאריך חיים. ישנן כספות בעלות יכולות מיגון חזקות במיוחד ואף כאלה שיכולות להגן לא רק מפני פריצות אלא להגן גם מפני נזקים שונים העלולים להזיק לתכולה. פנו לחברה מומחית ורכשו כספת יעילה, טובה ואיכותית.

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?