גם אתם לא מצליחים לפתוח את הכספת?

פריצת כספת

גם אתם לא מצליחים לפתוח את הכספת?

  • ניסיתם לפתוח את הכספת וגרמתם לה נזק.
  • קיבלתם כספת ואין לכם גישה אליה.
  • המפתחות התקלקלו.
  • איבדתם את המפתחות לכספת.          
  • המנגנון האלקטרוני אינו עובד.
  • שכחתם את הקוד הסודי.

אם מצאתם את עצמכם באחד מהמצבים הללו, שרות פריצת כספות הוא בדיוק השרות עבורכם. שרות פריצת כספת הוא שרות שנעשה על ידי בעלי מקצוע מנוסים אשר עברו הכשרות רבות וברשותם רישיון לפריצת כספת. ישנם הרבה מנעולנים המומחים בתחום המנעולים אך לא בתחום הכספות. פריצת כספת על ידי גורם בלתי מקצועי יכולה להסב נזק גדול לכספת וכל הנושא יסתכם בעלויות נוספות ובלתי רצויות. לכן, ואני מדגישה שוב, כאשר אבדה לכם הגישה אל הכספת, אל תנסו לפרוץ אותה בעצמכם, קראו לשרות המתמחה בתחום שיפתור לכם את הבעיה ובתקווה יחזיר את הכספת לשימוש בזמן הקצר ביותר.

מיהו פורץ הכספות

לידיעתכם, אין כספת שאינה ניתנת לפריצה. כמובן שהמנגנונים המשוכללים ביותר עוצבו ותוכננו כך שבעת ניסיון פריצה וגנבה, מנגנון הכספת יקשה כל כך על הפורץ שהוא יתייאש ויוותר על המשימה. פורץ כספות מומחה ידע לפרוץ כל כספת כי ברשותו ידע על מנגנוני הפריצה השונים, על המלכודות שלעתים טמונות בכספות השונות וברשותו הכלים המתאימים. יש סוגים שונים של פריצת כספת. הפריצה המועדפת ביותר כמובן על כל הפורצים היא הפריצה השקטה. הפריצה השקטה כוללת עבודה עם הידיים בלבד, ללא מכשירים וכלים מיוחדים. פריצת הכספת בצורה הזו היא האתגר המועדף על פורצי כספות וללא ניסיון והיכרות עם המנגנונים השונים, היא כמובן בלתי אפשרית. פריצות רגילות בדרך כלל משלבות כלי עבודה כמו מקדחות ופטישים, לעתים ברוסקופ ואזמל, תלוי בסוג הכספת. פריצת כספת מהסוג הזה מטרתה לתקוף את מנגנון הנעילה ולהימנע מהפעלת המלכודות במידה וקיימות. שיטה זו יכולה לגרום נזק יחסית קטן לכספת אך לא תמיד הכספת חוזרת אל רמת התפקוד הראשונית שלה. שיטה נוספת והכי פחות מומלצת לפריצת כספת היא פריצת כספת אגרסיבית ביותר. שיטה זו אינה מומלצת כלל כיוון שרוב הסיכויים הם שהכספת תצא מכלל תפקוד ותושבת. אז כן תקבלו גישה אל התכולה הנמצאת בפנים אך לא תוכלו לאבטח אותה שוב אלא אם תרכשו בזריזות כספת חדשה.

איך בוחרים פורץ מומחה

קיימים הרבה נותני שרות בתחום פריצת הכספות. אם כך, איך נבחר את השרות הנכון? כאשר תפנו לפורץ כספות, ראשית בדקו שיש ברשותו את תעודות ההסמכה הנכונות ובדקו שהוא מכיר את סוג הכספת הספציפית שברשותכם. בדקו אם הוא מומחה ומנוסה בפריצה שקטה, כמה זמן עד שיוכל להגיע ותוך כמה זמן הוא מניח שיוכל לפרוץ את הכספת ולהחזירה לתפקוד. חברת פנטגון כספות היא מהחברות המובילות בענף הכספות ומומחית בפריצת כספות. המוטו של פנטגון כספות הוא, "כשכולם פורצים כספות, אנחנו פשוט פותחים אותן". בפנטגון כספות מאמינים בשרות איכותי, זריז ואמין וכמובן בפריצת הכספת במינימום זמן וללא נזק.

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?