הניירת בפנים ואין לכם גישה לכספת?

פורץ עם מקדחה

הניירת בפנים ואין לכם גישה לכספת?

הגעתם למשרד בבוקר לעוד יום רגיל וניסיתם לפתוח את הכספת המשרדית על מנת להוציא מידע חשוב על אחד הלקוחות והיא אינה נפתחת. מה עושים במקרה כזה ומדוע הכספת אינה נפתחת לפתע? ובכן, יכולות להיות סיבות שונות לעובדה שהכספת אינה נפתחת. יכול להיות שחלק מסוים במנגנון הנעילה שלה התקלקל וצריך תיקון או החלפה. כספת איכותית מחזיקה שנים רבות אך לעתים זקוקה לתחזוקה וטיפול ופתאום  עלולה להיתקע. איבוד גישה לכספת יכול קרות בעקבות העובדה ששכחתם את הקומבינציה המספרית הסודית של הכספת ולא השארתם גיבוי למספר, יכול להיות שהמפתח אבד לכם או שהכספת עברה ניסיון פריצה, מה שבהחלט יכול לפגוע בה ולגרום למנגנון הנעילה לא לתפקד ולחסום את הגישה אל הכספת. בכל מקרה, אם הכספת אינה נפתחת מכל סיבה שהיא, חשוב לדעת שאסור להתאמץ ולנסות לפתוח אותה בעצמכם בעזרת הפעלת כוח עם מכשירים שאינם מותאמים. פתיחת הכספת חייבת להיעשות על ידי פורץ כספות מקצועי.

פתיחת כספת נעולה מחייבת הזמנת בעל מקצוע

אין זה משנה כמה אתם זקוקים בדיוק עכשיו לתכולה הנמצאת בפנים הכספת, הניסיון לפתוח אותה בעצמכם ברוב המקרים לא יצליח ובכל המקרים כנראה יביא לפגיעה בכספת וביצירת נזק שלתקן אותו יעלה הרבה יותר מקריאה לבעל מקצוע שיפרוץ אותה בצורה הנכונה. פורץ כספות הוא בעל מקצוע המומחה בפריצת כספות שונות, יש לו את הידע הדרוש על מנגנוני הנעילה של הכספות השונות ולאחר הערכת המצב יבין בדיוק כיצד הוא צריך לפעול על מנת למזער נזקים. פורץ כספות ברשותו תעודת הסמכה המעידה שהינו מוסמך לבצע את פעולת פריצת הכספת, בעוד שלמנעולן אין תעודת הסמכה כי תפקידים אלו הם שני תפקידים שונים. בעל מקצוע שאינו מוסמך בפריצת כספות יכול להסב נזק לכספת שלכם בדיוק כמו שאתם יכולים על ידי ניסיון פריצת הכספת בעצמכם. פעמים רבות כאשר מנסים לפרוץ את הכספת בצורה שאינה מקצועית, הכספת פשוט ננעלת באופן אוטומטי ולפתוח אותה הוא סיפור מסובך עוד יותר. פורצי הכספות מומחים בכל סוגי הפריצות השונות בין אם זו פריצה הנעשית בעזרת הידיים בלבד או בעזרת מכשירים מיוחדים שיכולים לעקוף את מנגנוני הנעילה השונים. החלטה זו תקבע רק על ידי פורץ כספות מוסמך!

ידע ומקצועיות מבטיחים פריצה בטוחה

לסיכום, אם הגעתם למשרד ואתם לא מצליחים לפתוח את הכספת, עצרו וקראו לפורץ כספות מקצועי שיבטיח את פתיחת הכספת במהירות האפשרית ובצורה הבטוחה ביותר שתחסוך כסף וזמן. הרגע הזה בו אתם מבינים שהסבלנות והבחירה באיש המקצוע הנכון, היא זו שלבסוף תחזיר את הכספת לפעולה במהירות האפשרית, הוא הרגע שחסכתם לעצמכם כאב ראש גדול מאוד. הזמינו שרות פריצת כספות מקצועי המעסיק בעלי מקצוע מוסמכים ובעלי ידע רחב וניסיון בתחום פריצת הכספות והכספת הנעולה שלכם תחזור לתפקד ולהיות חלק פעיל מיום העבודה באופן הטוב והבטוח ביותר. זכרו, מקצועיות, ניסיון וידע הם מה שהכספת שלכם צריכה על מנת להמשיך לתפקד כראוי, כספת היא אינה מוצר זול מלכתחילה ומשתלם לדאוג ולטפל בה נכון.

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?