ננעלה לי הכספת מה אפשר לעשות?

ננעלה לי הכספת מה אפשר לעשות?

מה נעשה במידה ואנחנו לא מצליחים לפתוח את הכספת שלנו. יכול להיות שאבד לנו המפתח שלה, שכחנו את הקוד הסודי, או שהיא פשוט לא נפתחת לאחר הקשת הקוד הנכון, גם דבר כזה יכול לקרות לפעמים. דבר ראשון והכי חשוב הוא שלא ננסה לפרוץ את הכספת בעצמנו כיוון שאנחנו לא אנשי מקצוע, איננו יודעים לחלוטין כיצד לגשת למשימה מסוג כזה וסביר להניח שנעשה נזק שיעלה המון כסף לתקן אותו או במקרה היותר גרוע, נאלץ לקנות כספת חדשה. פתיחת כספת שננעלה היא לא עניין פשוט כלל. ניתן לקחת אותה לפורץ מקצועי שיפתח את הכספת עבורנו או במקרה שהכספת כבדה מדי ואינה ניידת, הדבר החכם ביותר לעשות הוא להזמין שרות פתיחת כספת מקצועי ואמין.

איך מומלץ לפתוח את הכספת שלנו?

אז קיימים סוגים שונים של פתיחת כספת, לא את כולן פותחים באותה השיטה כיוון שיש סוגים רבים של כספות עם מנגנוני נעילה שונים. הנה כמה דוגמאות לשיטות פתיחה שונות.

פתיחה עדינה –
פתיחה עדינה היא האפקטיבית ביותר. קשה מאוד למצוא בעלי מקצוע מומחים היודעים לפעול בשיטה זו. זוהי השיטה היעילה ביותר כיוון שכמעט ואינה מצריכה כלי עבודה ורוב הפעולה נעשית בעזרת הידיים. רק לעתים רחוקות בעלי מקצוע יעשו שימוש בכלי עבודה עדינים על מנת לפתוח את הכספת. פריצת כספת שקטה ועדינה אמורה להשאיר את הכספת ללא נזק ולחזור לשימוש כבר באותו היום. שוב אציין שרק פורצי כספות מומחים יודעים לעבוד בשיטה זו.

פתיחת כספת בסיסית –

השיטה הבסיסית והרגילה בעצם כוללת שימוש בכלי עבודה רגילים לפריצת כספות. איש המקצוע ינסה לעקוף את מנגנון הנעילה של הכספת בעזרת ברוסקופ. לא ניתן להבטיח שסוג של פריצה זו יעבור חלק וללא נזק. לרוב הנזק הוא יחסית קטן וניתן להשתמש שוב בכספת אך הכספת כבר לא תהיה ממוגנת כמו שהייתה כאשר נקנתה.

פתיחה אגרסיבית –
פתיחת כספת בצורה הזו היא השיטה הכי פחות מומלצת. בדרך כלל מי שינסה לפרוץ את הכספת בעזרת כלים שאינם מתאימים ובעזרת כוח הוא כנראה אדם שאינו מקצועי ואינו יודע כלל אין לטפל בכספות. פריצה מסוג כזה מלווה בהמון רעש ובלגן, יישאר המון לכלוך וסביר להניח שהכספת תצא מכלל שימוש לחלוטין. עם שיטה בלתי מקצועית זו, כנראה שבתום פתיחת הכספת נאלץ ללכת ולרכוש כספת חדשה. אז מה עשינו בכך חוץ מלייקר עלויות. מאוד לא מומלץ!

הכלל החשוב ביותר בפתיחת כספת

לאחר שדיברנו על הסוגים השונים של פתיחת כספות, עלי  להזכיר פעם נוספת ולחדד את העניין החשוב ביותר לפני שאנחנו מזמינים שרות פתיחת כספות. פתיחת כספת חייבת להיעשות על ידי בעל מקצוע מוסמך ובעל ותק וידע רב בתחום פריצת הכספות. אם איננו רוצים להישאר עם כספת פגומה שלא עובדת טוב ובסופו של דבר נצטרך לרכוש כספת חדשה, כדאי ומומלץ מאוד לבחור בחברה מקצועית וידועה בענף הכספות, המיומנת בנתינת שרותי פריצה בצורה הבטוחה ביותר ועם מינימום נזקים.

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?