סיבות שעלולות לגרום לדלת הכספת להיתקע

פורץ כספות

סיבות שעלולות לגרום לדלת הכספת להיתקע

ישנן כל מיני סיבות שעלולות להזיק לכספות שונות ולכן חשוב מאוד לדעת כיצד יש להתייחס את כל כספת וכספת. ברגע שמשהו נתקע באחד המנגנונים של הכספת היא עלולה לסרב להיסגר ובאותה מידה לסרב להיפתח. אם אינכם אנשי מקצוע, סביר להניח שלא תוכלו לדעת מהי הסיבה ובטח שלא לתקן אותה. במקרים מסוימים הכספת תיפגע ועלות התיקון היא לא תמיד זולה. ישנם המון סוגים שונים של כספות בענף הכוללות גדלים שונים, מסות שונות, מנגנוני נעילה שונים ואם יש ברשותכם כספת כבר לא מעט זמן, חשוב מאוד שתדעו איך להתייחס אליה בהתאם. כל מנגנון של כספת יכול לעשות בעיות אם משהו נתקע בתוכו ואם מכניסים פנימה תכולה שאינה מתאימה. אם במקרה מצאתם את עצמכם עם כספת שהתקלקלה או עם כספת שהדלת שלה אינה מצליחה להיסגר, הזמינו בעל מקצוע מוסמך. בנוסף, אפרט על סיבות שונות שעלולות לייצר מצבים כאלו כך שבפעם הבאה תוכלו להימנע מסיטואציות דומות.

מידע למניעת נזקים שונים

פורץ כספות הוא היחיד שיכול לתקן את הכספת כי בידו תעודת הסמכה המעידה על כישוריו בתיקון וטיפול בכספות שונות. הנה כמה טיפים שאולי יוכלו לחסוך לכם את הזמנת פורץ הכספות:

  • חפצים שנתקעו בפתח הציר – לכספות ישנם צירים הנמצאים בדלת הראשית והם נכנסים אל מגרעות ייעודיות וכך בעצם יוצרים את הנעילה. ברגע שנכנס חפץ זר אל אחד הפתחים המיועדים, לצירים לא תהיה אפשרות להיכנס למקומם עד הסוף והדלת לא תוכל להיסגר.
  • חפצים שנתקעו בדלת תוך כדי סגירתה – לכספות עומק ספציפי שנגמר במדפים הנמצאים בכספת וזהו קו הגבול הברור שלה. הניסיון לסגור את דלת הכספת כאשר בתוכה תכולה החורגת מן העומק שלה, עלולה לחסום את אפשרות הפתיחה של הדלת מחדש, בייחוד אם נעשה ניסיון לסגור את הדלת על ידי השימוש בכח.
  • תחזוקה לקויה – כספות, איכותיות ככל שיהיו זקוקות לתחזוקה. התחזוקה היא אינה על בסיס קבוע אך פעם בשנה הכספת תהיה זקוקה לשימון המנגנונים השונים, לגירוז, לניקיון יסודי וכמובן לחיזוק של הברגים. כספת שלא תקבל תחזוקה עלולה למנוע את סגירת הדלת כראוי.
  • פריצה על ידי גנב – פריצות נעשות המון פעמים על ידי השימוש בכח שכמובן יכול להזיק למנגנונים השונים של הכספת ולמנוע ממנה להיסגר שוב.

הזמינו בעל מקצוע מיומן

אם קרה ומצאתם את עצמכם באחת הסיטואציות הללו או כל סיטואציה אחרת המונעת מדלת הכספת שלכם להיסגר, קראו רק לאיש מקצוע כלומר לפורץ כספות שהוא היחיד המורשה לטפל בסוגי הכספות השונות וכמובן בפעם הבאה השתדלו לטפל בכספת באופן המתאים והנכון. תחזוקה נכונה יכולה להאריך משמעותית את חיי הכספת וכמובן גם למנוע הזמנת פורץ כספות מקצועי. כספת שאינה נסגרת יכולה לגרום גם לבזבוז זמן וגם להוצאה כלכלית בלתי רצויה וגבוהה. אם ברשותכם כספת איכותית והשקעתם בה לא מעט, התייחסו אליה בהתאם והיא תמשיך לשרת אתכם נאמנה עוד שנים רבות.

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?