פריצת כספות על שום מה?

כספת נעולה

פריצת כספות על שום מה?

כספות מיועדות לשמור על רכוש, לעתים זה יהיה תכשיט יקר ולפעמים מסמך שחשוב לנו. המטרה של הכספת היא למנוע גישה לתכולה שלה. יש מגוון גדול וסוגים שונים של כספות, ההבדלים ביניהם באים לידי ביטוי בכמה מישורים, הראשון הוא כמובן רמת המיגון שקשורה אל פריצת כספות. ככל שהכספת בעלת רמת מיגון גבוה יותר כך מובטח לנו שהגישה לתכולה על ידי זרים קשה יותר וגם פריצת כספות אלו יהיו קשות יותר, הבדל נוסף בין הכספות הוא סוג הנעילה שלהן, יש מנגנוני נעילה מכנים הכוללים מפתח או קומבינציה (אותה גלגלת מספרים שכולם מכירים) ויש מנגנוני נעילה אלקטרוניים שכוללים קודן, נעילה ביומטרית וכדומה, לעתים יש שילוב של המערכות השונות ונוכל לראות כספות שיש להן נעילה מכאנית ואלקטרונית יחד. מנגנוני הנעילה השונים מהווים עוד מכשול לגנב. אבל לעתים הבעיה שקיימת עם פריצת כספות היא שאנו בעצמנו צריכים לפרוץ אל הכספת מסיבות שונות כגון כשל במנגנון הנעילה או ליקוי בכספת שנוצר עקב ניסיון פריצה וכדומה.

איך תבצעו פריצת כספת?

כאמור יש סוגים שונים של כספות, ההבדל ביניהם הוא רמת המיגון ורמת האיכות. לכספות מקצועיות יש רמת מיגון גבוהה ואם אתם נתקעתם ללא יכולת פתיחה הרי שתצטרכו פריצת כספות, להבדיל מאותם כספות פשוטות שלרוב מיובאות מהמזרח והאיכות שלהן ירודה, לכספות פשוטות אלו יש דרך לעקוף את פתיחת הדלת ללא צורך של פריצת כספות, זה נעשה על ידי כרטיס מסטר מגנטי, או מפתח חירום. אלו דרכי פתיחה שלא קיימות בכספות אמתיות. אז השאלה היא שאם ובמידה יש לנו כספת אמתית, מוגנת עם מנגנוני נעילה ללא יכולת עקיפה איך נבצע פתיחה במקרה של תקלה?, התשובה על כך היא להזמין פריצת כספות מקצועית שתתבצע על ידי פורץ כספות מומחה. חשוב לציין כי לא כל פורץ כספות הוא מומחה ויהיו רבים שיקראו לחיתוך הדלת או הדופן עם דיסק גם פריצת כספות כשבפועל זו גרימת נזק בלתי הפיך לכספת.  פריצת כספות מקצועית תשאיר ב 95 אחוז מהפעמים את הכספת שלכם תקינה ותוכלו להמשיך ולהשתמש בה כאילו וכלום לא קרה. יש דרכים שונות לפריצת הכספת כאשר הדרך המקצועית והטובה ביותר היא ללא שימוש בכלי עבודה אגרסיביים שיגרמו נזק אלא במינימום כלי עבודה.  אחת מהשיטות המקצועיות ביותר היא פריצה שקטה. בשטה זו של פריצת כספות לא משתמשים כמעט בכלל בכלי עבודה אלא רק בחוש המישוש והשמיעה.

את מי להזמין לפריצת הכספת?

כפי שאמרנו פריצת כספות זה עניין למקצוענים, חשוב להזמין בעל מקצוע מיומן שיש לו תעודות והסמכות. לא תרצו להזמין אדם זר שיפתח לכם את הכספת. חשוב לוודא כי יש לו תעודת פורץ מוסמך, הסמכה בתחום הכספות ואישור משטרה לעסוק בתחום. אל תתפתו להזמין פורץ על בסיס המחיר של העבודה, קחו בחשבון כי אדם לא מיומן יעלה לכם הרבה יותר במיוחד אם ריצת כספות תגרום נזק ותיאלצו לרכוש חדשה.

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?