פריצה נכונה חוסכת בעלויות

פריצת כספת

פריצה נכונה חוסכת בעלויות

כספות איכותיות הן תמיד רכישה זולה. למעשה, מומלץ מאוד להשקיע באופן חד פעמי בכספת איכותית שתסייע לכם למשך שנים רבות. מאוד לא מומלץ לרכוש כספת ללא יכולות מיגון טובות(ללא תקן) כיוון שכנראה היא לא תסייע לכם כראוי בהגנה על החפצים יקרי הערך שלכם. לאחר רכישת הכספת הנכונה והמתאימה לסוג התכולה שלכם(ישנם מאפיינים שונים לכל כספת), עליכם לוודא שאתם מתייחסים אליה כראוי כלומר, מתחזקים אותה על בסיס חד שנתי, בודקים את הברגים, משמנים אם צריך ובטח ובטח שלא מעמיסים עליה מעבר לעומק הניתן. כאשר לא מתייחסים אל כספות כראוי, הן עלולות להפסיק לעבוד גם אם זו הכספת האיכותית ביותר שקיימת בשוק. כמו כל מכשיר שעובד על בסיס קבוע, כמו כלי רכב או כלים חשמליים או אלקטרוניים אחרים, גם הכספת זקוקה לרענון. החוסר בתחזוקה יכול לגרום למנגנונים השונים שלה לא לתפקד כראוי וכתוצאה מכך היא תסרב להיפתח. ישנן עוד כמה סיבות שעלולות לגרום לכספת לסרב להיפתח והן יכולות לכלול איבוד מפתח או ניסיון פריצה שהזיק לכספת וכעת בלתי אפשרי לפתוח אותה.

מה עושים בשלב זה

בשלב זה אם הכספת אינה נפתחת, אין זה משנה עד כמה אתם זקוקים לתכולה הנמצאת בפנים, אל תנסו בשום אופן לפתוח או לפרוץ אותה בעצמכם. פריצת כספת שייכת למקצוענים בלבד מהסיבות הבאות:

  1. ידע – לאנשי מקצוע העוסקים בענף הכספות הם היחידים בעלי הידע הדרוש לפריצת כספות שונות. כספות, בייחוד אם הן משוכללות ואיכותיות הן מכשירים מאוד קשים לפריצה. אדם שאינו בעל הידע הדרוש פשוט לא יצליח לפתוח את הכספת. ישנן המון שיטות שונות לפריצת כספות וצריך להכיר את כל הסוגים השונים של מנגנוני הכספת.
  2. ניסיון וותק – על מנת לפרוץ כספת כראוי כלומר, בלי להזיק לה, איש המקצוע חייב להיות בעל ניסיון. איש מקצוע שלא פרץ מעולם שום כספת, גם אם בידו הידע, לא בטוח שיצליח במשימתו.
  3. תעודת הסמכה – פורצי כספות מקצועיים הם בעלי תעודת הסמכה המעידה על יכולותיהם השונות לטפל בכספות. אל תתביישו לבקש לראות תעודת הסמכה מבעל המקצוע כך תוודאו שאכן הטיפול בכספת שלכם הוא מקצועי.

תחזוקה ורענון

לסיכום, אם אינכם מצליחים לפתוח את הכספת שלכם מכל סיבה שהיא, הדבר היחיד ונכון שעליכם לעשות הוא לקרוא לבעל מקצוע. אם תנסו לפרוץ את הכספת בעצמכם או על ידי הזמנת בעל המקצוע הלא נכון, תיקון הכספת שלכם עלול לעלול הרבה יותר ממה שהיה צריך לעלות ולפעמים אף יכול להסתכם ברכישת כספת חדשה. תדאגו לתחזק את הכספת שלכם מדי פעם וכך תצמצמו את הסיכוי שהיא תעשה לכם בעיות בחלוף הזמן. שוב אציין שכספת איכותית יכולה לתפקד נהדר במשך שנים רבות במידה ודואגים לה כמו שצריך. אם בכל זאת קרה והיא אינה נפתחת, זכרו, רק איש מקצוע בעל תעודת הסמכה רשאי לטפל בה.

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?