באילו מצבים נזדקק לשרות פורץ כספות?

באילו מצבים נזדקק לשרות פורץ כספות?

פריצת כספת היא אינה עניין של מה בכך. אם יש ברשותנו כספת שהשקענו באבטחת התכולה הנמצאת בפנים אך אבד לנו המנעול לכספת, שכחנו את הקוד הסודי לכספת או שפשוט היא לא נפתחת כי משהו במנגנון התקלקל או שהחליטה לעשות לנו בעיות ולהתקלקל דווקא היום. יכול להיות גם שקיבלנו כספת עם תכולה המיועדת עבורנו אך לא קיבלנו את הצירוף הפותח אותה או מנעול מתאים. במקרה כזה נצטרך לפרוץ את הכספת כי אין לנו ממש ברירה אחרת. הכספת היא דבר משוכלל, ומומלץ מאוד שלא נעשה זאת לבד כיוון שאנו עלולים לשבור אותה או להסב לה נזק. כתוצאה מזאת, התשלום על התיקון שלה יהיה גבוה הרבה יותר מאשר פריצת הכספת על ידי פורץ מומחה.

איך נדע למי לפנות על מנת לפרוץ את הכספת שלנו?

אז איך נדע באמת למי לפנות. הנה כמה טיפים שתוכלו לשאול את בעל המקצוע על מנת לקבל שרות פריצת כספת מושלם ובכך להגן על הכספת שלכם ולחזור לשגרת היום במהרה.

  1. ותק וניסיון –
    דבר ראשון שנרצה לדעת הוא, האם לפורץ הכספות שלנו יש ניסיון בסוגים שונים של כספות והאם בעבר פרץ כספת מהדגם שברשותנו. מאוד חשוב שיכיר את הדגם על מנת שיגיע מיומן ולא יסב נזק במקום לפתור את הבעיה.
  2. זמינות –
    ברגע שאנו מזמינים שרות פריצת כספת נרצה לדעת תוך כמה זמן הפורץ יכול להגיע אלינו. האם יוכל להגיע באותו היום או שצריך תאום מראש. אם תכולת הכספת שלנו מהווה חלק אינטגרלי מהיום שלנו, נרצה שיטפלו בה במהירות האפשרית על מנת שנוכל להמשיך לעבוד ולשוב לשגרת היום הרגילה שלנו. 
  3. פריצת הכספת –
    נרצה לשאול את בעל המקצוע תוך כמה זמן יוכל לטפל בבעיה ולפרוץ את הכספת מהרגע שמתחיל את העבודה. האם עבודה מסוג כזה לוקחת זמן או שהוא יכול לעשות זאת מהר וזאת מפני שנרצה להיערך בהתאם ולתכנן את הזמן שלנו.
  4. תשלום –
    נרצה לדעת איך נקבע התשלום על ביצוע העבודה. בדרך כלל הצעת המחיר נקבעת מראש. אם הפורץ לא הצליח לפרוץ את הכספת אינכם צריכים לשלם לו עבור העבודה.

טיפ חשוב שצריך לוודא

זכרו! פורץ כספות הוא אינו מנעולן , אלו שני דברים שונים. פריצת כספת היא דבר מורכב הדורש מקצוענות ואחריות. אם נזמין בעל מקצוע ללא הסמכה, יכול להיות שיפגע בכספת שלנו ובסופו של דבר נצטרך להזמין תיקון או במקרה הגרוע לקנות כספת חדשה וזו כלל אינה המטרה. ישנם אנשי מקצוע רבים בענף היכולים לתת מענה לצורך של פריצת כספת בצורה הטובה, המהירה, המקצועית והמשתלמת ביותר עבורנו. אז לפני שאתם מזמינים שרות של פריצת כספת, מאוד מומלץ להשתמש בטיפים שציינו. אין כזה דבר כספת שאינה ניתנת לפריצה, פורץ טוב ומנוסה מסוגל לפרוץ את כל סוגי הכספות כיוון שמפעיל שיקול דעת ומשתמש בניסיון הרחב שיש לו על מנת לפתח את שיטת הפעולה הנכונה. חשבו מקצועיות!

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?