פריצת הכספת ללא נזק

פריצת כספת

פריצת הכספת ללא נזק

איך אפשר לפרוץ כספת ללא נזק? ובכן, כאשר מדובר בפריצה ללא נזק, מדברים על פריצת כספות מקצועית המבוצעת אך ורק על ידי איש מקצוע מוסמך. ישנן כל מיני סיטואציות בהן נזדקק לשרות פריצת כספות. לעתים אנשים שונים מקבלים כספות בירושה אך אין שום דרך לפתוח אותה, לא על ידי מפתח ולא על ידי קוד סודי. על מנת להצליח לפרוץ את הכספת ולא לפגוע בה, פורץ כספות מקצועי יצטרך לפתוח את הכספת. לעתים כספות שונות מסרבות להיפתח כיוון שלא עברו זמן מה תחזוקה שהיא חשובה מאוד עבור כספות, אין זה משנה עד כמה הן איכותיות. כספות מכילות מנגנונים שונים, בריחים וברגים וכלל החלקים יצטרכו לקבל שימון וחיזוק לכן אם ברשותכם כספת, תדאגו לתחזק אותה מדי פעם כך היא לא אמורה להתקלקל. סיבה נוספת שעלולה לגרום לכספת לסרב להיפתח היא ניסיון פריצה שפגע במנגנוני הכספת והיא אינה מגיבה. בכל הסיטואציות השונות הללו ואף בסיטואציות דומות, תצטרכו להזמין שירות פריצת כספת מקצועי אם אתם רוצים שהכספת שלכם תמשיך לסייע לכם עוד שנים רבות.

תפקיד פורץ מקצועי

הדבר אולי הכי חשוב שעליכם לזכור הוא שאם מצאתם את עצמכם בסיטואציה והכספת שלכם אינה נפתחת, בשום אופן אל תנסו לפתוח אותה בעצמכם. רוב הסיכויים שתשתמשו בכלים שאינם מתאימים לפתיחת כספת וגם תנסו להפעיל כח פיזי. ניסיון פתיחת כספת על ידי אנשים שאינם יודעים ומנוסים בפריצת כספות בוודאות תגרום נזק נוסף שיכול להוציא את הכספת מכלל פעולה לחלוטין וכמובן לייקר את כל תהליך הפריצה והתיקון המקצועי. פורצי כספות מקצועיים הם אנשים בעלי ניסיון שלמדו ורכשו ידע רב בכל סוגי הכספות והמנגנונים השונים. מאוד חשוב לזכור שהזמנת מנעולן היא אינה מומלצת. אדם המתמחה בפריצת מנעולים אינו יודע לפרוץ מנגנונים שונים ומשוכללים של כספות. רק אדם אשר ברשותו תעודת הסמכה נכונה המעידה על יכולותיו לטפל ולפרוץ כספות, הוא האדם שרשאי לגשת אל הכספת ולפרוץ אותה. ישנם כל מיני סוגים של שיטות בהן משתמשים כאשר מנסים לפתוח כספת. השיטה הראשונה היא לא ממש שיטה כיוון שמאופיינת בניסיון פריצה על ידי הפעלת כח ואלימות ובסופו של דבר מסתכמת בגרימת נזק לכספת. השיטה השנייה היא פריצת כספת באמצעות כלי עבודה המיועדים עבור כספות בלבד והיא תבוצע רק על ידי איש מקצוע. השיטה השלישית והטובה ביותר היא השיטה השקטה בה פורץ הכספות יפרוץ את הכספת רק באמצעות שתי ידיו והיא שייכת אל המקצוענים ביותר ומשאירה מינימום של נזק.

היכן מוצאים שרות מקצועי?

שרות פריצת כספת מקצועי בדרך כלל מוצע יחד עם שרותים שונים על ידי חברות מקצועיות וותיקות בענף הכספות. צוות מקצועי הוא היחיד המורשה לגשת ולבחון את הכספת ולאחר מכן לפרוץ אותה. זכרו שפורץ מקצועי יכול לפרוץ כל כספת.

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?