ננעלה לכם הכספת? אל תנסו לפתוח אותה בעצמכם

פורץ כספות

ננעלה לכם הכספת? אל תנסו לפתוח אותה בעצמכם

קיימות סיבות שונות שבגללן תוכלו למצוא את עצמכם ללא היכולת לפתוח את הכספת הביתית או המשרדית שלכם. כספות רבות גם אם איכותיות עלולות לעתים להיתקע ולסרב להיפתח. כאשר כספת היא ישנה ופועלת נאמנה כבר שנים רבות, יכול להיות שהמנגנונים השונים שלה יהיו זקוקים לרענון או להחלפת חלקים ולכן אינכם מצליחים לפתוח אותה. סיבה נוספת שעלולה לגרום לכם למצוא את עצמכם עם כספת שאינה נפתחת היא אבדן המפתח של הכספת. אם במקרה ירשתם כספת ואין ברשותכם את הקוד הסודי שלה או מפתח, גם אז תהיו ללא גישה אל התכולה הנמצאת בפנים. סיבה נוספת שתגרום לכספת לסרב להיפתח היא ניסיונות פריצה שונים. ניסיון פריצה גם אם אינו מצליח עלול להשאיר את הכספת עם נזק למנגנון הנעילה שימנע ממנה להיפתח. הדבר החשוב ביותר שעליכם לדעת ברגע שאינכם מצליחים לפתוח את הכספת שלכם גם אם אתם זקוקים לתכולתה באופן דחוף הוא לא לנסות לפתוח אותה בעצמכם בשום פנים ואופן.

תנו לאיש מקצוע לפתוח עבורכם את הכספת

כאשר הבנתם שאינכם מורשים לפתוח כספת נעולה בעצמכם אסביר מדוע. כספת היא מוצר משוכלל ובעל מנגנונים שונים ומורכבים. אם תנסו לבצע את פתיחת הכספת בעצמכם, רוב הסיכויים הם שתזיקו לה ותגרמו לה נזק נוסף מה שיצריך תיקון יותר יקר ממקודם. פתיחת כספת צריכה להיעשות אך ורק על ידי איש מקצוע המומחה ומורשה לטפל בכספות. זכרו שמנעולן הוא אינו איש מקצוע המורשה לטפל בכספות אלא בסוגים השונים של מנעולים. חסכו לעצמכם הזמנה פזיזה של איש המקצוע הלא נכון. אנשי כספות המומחים לבצע פתיחת כספות שונות הם אנשים מוסמכים בעלי תעודות המוכיחות שלמדו, עבדו וצברו ניסיון רב בפתיחת כספות רבות. את הכספות השונות צריך לפתוח בצורה מיוחדת וספציפית לכל כספת וצריך להבין איך פועלים המנגנונים השונים על מנת לא לגרום להם נזק נוסף. ישנן כל מיני שיטות לפתיחת כספת שהגרועה מביניהן היא הפריצה האלימה. פריצה אלימה היא פריצה על ידי שימוש בכח שבדרך כלל תעשה על ידי אדם פרטי או איש שאינו מקצוען. פריצה כזו כמעט בוודאות תגרום נזק נוסף לכספת שלכם. השיטה השנייה היא הפריצה הרגילה בה איש המקצוע ינסה לפתוח את הכספת בעזרת המכשור הנכון. השיטה השלישית היא הטובה ביותר וכל איש מקצוע המומחה בכספות יצליח להשתמש בה וזוהי הפריצה השקטה. פריצה שקטה מאופיינת בפריצה באמצעות הידיים בלבד והיא הפריצה הטובה ביותר שמשאירה מינימום של נזק לכספת.

שרות כספות מקצועי

לסיכום, שוב אציין שאם מצאתם את עצמכם תקועים עם כספת שאינה נפתחת, אל תנסו לפתוח אותה בעצמכם עם כלים שאינם נכונים או על ידי שימוש בכח פיזי. הזמינו שרות פתיחת כספת מקצועי שיגיע ולפני פתיחת הכספת יאבחן את הבעיה ויבחר בשיטה הטובה ביותר לפתיחתה. איש מקצוע בעל ידע הוא באמת היחיד שמורשה לטפל בכספות שונות ולבצע את פתיחתן. אין כזה דבר כספת שאינה ניתנת לפריצה רק איש מקצוע שאין לו את הידע והיכולות הדרושות.

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?