מדוע להזמין פורץ כספות ולא לנסות לבד

פורץ כספות

מדוע להזמין פורץ כספות ולא לנסות לבד

ישנן סיבות מאוד ברורות לעובדה שתהיו זקוקים לפורץ כספות מקצועי ובשום אופן לא תנסו לפתוח את הכספת שלכם באופן עצמאי. לעתים כספות, איכותיות ככל שיהיו מפסיקות לפעול. יכול להיות שאתמול הכספת תפקדה מצוין והיום פשוט מסרבת להיפתח. אולי הכספת הביתית או המשרדית שלכם עברה ניסיון פריצה וכתוצאה מכך הפסיקה לפעול גם כן. אם כספת היא ישנה ועובדת המון שנים בהחלט יכולה להיות סיטואציה בה היא תסמן לכם שהיא זקוקה לטיפול. אין זה משנה מדוע הכספת שלכם אינה נפתחת, יותר חשוב הוא שלא משנה עד כמה אתם זקוקים לתכולה הנמצאת בפנים, לא תנסו על ידי שיטות שונות שאינן מתאימות לפתיחת כספת לפרוץ אותה. אם הכספת חשובה לכם והשקעתם בה לא מעט כסף, הדבר האחרון שאתם זקוקים לו הוא עלות מוגזמת של תיקון וזה בדיוק מה שיקרה במידה ואתם או איש שאינו מומחה בפריצת כספות ינסה לפתוח אותה.

תפקידו של פורץ כספות

פורץ כספות הוא מקצוע בפני עצמו. איש המקצוע אינו עוד אדם המתמחה בסוגים שונים של מנעולים ועל הדרך גם יודע להתעסק עם מנגנונים של כספות שונות. פורץ כספות מקצועי הוא אדם שלמד ורכש ידע רב ומקיף לגבי סוגי הכספות השונות הקיימות בענף. פורץ הכספות מכיר את המנגנונים השונים ומודע לכך שישנם כספות המכילות בתוכן סוגים שונים של מלכודות והוא היחיד המורשה לטפל בכספת שלכם ולכן יש ברשותו תעודת הסמכה המעידה על יכולותיו לטפל בכספות שונות. כספת איכותית כנראה תהיה בעלת מנגנונים משוכללים על מנת להקשות על פורצים וגנבים. אם הם לא אמורים להצליח בפריצתה, מדוע שאתם תצליחו אם כך. קראו מיד אל פורץ כספות מקצועי וכמובן הוא יגיע במהירות האפשרית וינסה להחזיר את הכספת לפעולה בזמן הקצר ביותר. השלב הראשון של פריצת כספת מקצועית היא הבנת הבעיה במנגנון הנעילה ועל מנת להבין זאת צריך להבין כיצד המנגנון פועל. לאחר שהפורץ הבין את הבעיה הוא יבחר בשיטה המתאימה ביותר לפריצתה. ישנן כל מיני שיטות לפריצת כספת. הראשונה נעשית כמעט תמיד על ידי אנשים שאינם מקצוענים והיא הפריצה האלימה בה משתמשים בכח על מנת לפרוץ את הכספת והיא יוצרת נזק רב ונוסף. השיטה השנייה היא הפריצה הרגילה בה איש המקצוע ישתמש בכלים מתאימים על מנת לפרוץ את הכספת. השיטה האחרונה שייכת למקצוענים ביותר ונקראת הפריצה השקטה. בשיטה זו, הפורץ המקצועי משתמש רק בידיים ומשאיר הכי פחות נזק משאר השיטות אם בכלל.

אל תתפשרו

אם ברשותכם כספת איכותית ואין לכם גישה אל תכולתה הפנימית, קחו כמה רגעים להבין שאם ברצונכם להשאיר את הכספת שלמה ומתפקדת, היחיד שיוכל לפתור את הבעיה שלכם בזמן הקצר ביותר ובמינימום נזק הוא איש מקצוע בלבד. פורץ כספות מקצועי טוב יכול לפתוח את כל סוגי הכספות השונות לכן אין דבר כזה כספת שאינה נפתחת רק בעל מקצוע בלתי מנוסה.

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?